Učiněná katastrofa - Jamie McGuire

20. 1. 2015

Anotace: Než Travisi Maddoxovi zemřela matka, naučila ho dvě věci: Miluj intenzivně. Bojuj ještě intenzivněji.
ON – Jmenuje se Travis. Jeho život je plný povolných žen, nepovoleného hazardu a násilí. Jenže zrovna když si myslí, že je nezranitelný, potká JI.
ONA – Abby je kombinací nevinné krásy a hříšné minulosti. Vnímá Travise jinak než ostatní a rozhodně nemíní být JEHO další trofejí.
ON + ONA – Rozdílné pohledy na jedno společné téma. Tentokrát je na řadě ON, muž s věčným nepokojem v duši.
Jak dopadne nejkrásnější milostný příběh jedenadvacátého století?


Nejkrásnější milostný příběh jedenadvacátého století? Zase bych to tak nepřeháněla. Travis je ukázkový bad-guy, Abby je slušňačka, která se ze všech sil snaží hodit svou minulost za hlavu. On se do ní okamžitě zamiluje a rozhodne se, že jí musí získat za každou cenu. V Učiněné katastrofě se konečně dozvíme, jak se na celý jejich vztah díval právě on, a že je to zajímavý pohled..
Je to druhý díl, není to druhý díl..? Podle mě není, protože druhý díl by měl příběh někam posunout, ne ho jen převyprávět. I tak je to ale zajímavé. Některé situace jsou pro nás úplně nové, protože v Krásné katastrofě jsme samozřejmě sledovali Abby, takže teď se můžeme podívat, co Travis dělal pokaždé, když nebyli spolu. Je fakt, že části původního příběhu autorka přeskakuje, což v některých situacích může být na škodu, pokud si první knihu nepamatujete úplně dokonale. Já si jí tedy nepamatovala, protože už je to nějaká doba, co jsem Krásnou katastrofu četla, ale nakonec jsem se vždycky zorientovala. 
Učiněná katastrofa je přesně tak čtivá a zábavná, jako byla ta Krásná. Autorčin styl mi prostě sedí, a i když jsem věděla, co všechno se stane, stejně mě vývoj příběhu pořád zajímal. Někteří lidé autorku kritizují pomocí argumentu "když nedokáže vymyslet nic jiného, tak proč vůbec něco píše?", jenomže dokážete si představit jako žena, zvyklá psát z ženského pohledu, najednou muset úplně změnit perspektivu? To muselo být strašně těžké, ale Jamie se s tím vyrovnala dokonale. Jsem zvědavá, jestli u nás někdy vyjde volné pokračování nebo jak to nazvat - série The Maddox brothers, která zatím čítá 4 další knihy. Docela ráda bych si o téhle rodince přečetla něco dalšího. 

 

1 komentářů:

E_V_E řekl(a)...

Akurát čítam 1tku a už mi praskajú nervy z toho 8D Samé hádky a hlúposti, ach, dobre sa to začalo, ale vždy si potrebujem na chvíľu oddýchnuť od tej drámy. Čítam ju však v angličtine, takže nevylučujem, žeby som si "2ku" prečítala v preklade 8)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)