Co je nového - Leden 2014

25. 1. 2014


Tenhle měsíc se hlásím s Co je nového trochu dřív. Je to z jednoho prostého důvodu. Už jsem si stihla pořídit tolik knih, že je prostě nemyslitelné, že bych si v příštím týdnu koupila další. Dokonce jsem si slíbila, že vydržím alespoň dva měsíce než se zase pustím do svého běžného nakupování. V úspěch takového předsevzetí moc nevěřím, ale zkusit se to musí. Nejsou finance, není místo a ani čas na tak obrovské přírůstky knih. A kolik že jich tenhle měsíc bylo? 25, jen se na ně podívejte:


A samozřejmě si nemůžu odpustit nějaké to blábolení. Tentokrát z pochopitelných důvodů trochu delší:


Co vy? Co jste si pořídili? Máme už všichni Volání netvora a Proroctví sester? Taky vám některé knihy z Buxovského výprodeje přišly lehoučce poškozené? Taky je podezíráte ze spiknutí? A sdílí někdo mé nadšení z Nonstop knihkupectví??

13 komentářů:

EM řekl(a)...

Úžasný knížky. Cinder je úžasná. Ja jsem si bohužel v lednu pořídila jenom Šampiona.

Tvidatko řekl(a)...

Palahniuk je skvělý! To by potvrdil každý psychopat :D

Anonymní řekl(a)...

Panejo! To je ale úžasná nálož knih! Všechny vypadají naprosto úžasně! Začínám si říkat, že bych si to Nonstop knihkupectví měla také pořídit. :)

HλNKA řekl(a)...

P-á-n-i!!! Skvělé video! A ještě skvělejší knižní přírůstky! :-)
Co se knih z Levných knih týče, na většinu jsem z nich též koukala, ale nakonec jsem si neodnesla žádnou :-D Jsem ale zvědavá, jak se budou líbit tobě :-)
Z Buxu jsem taky objednávala někdy ještě na konci minulého roku, když byl nějaký výprodej a musím uznat, že některé knihy mi přišly taky lehounce škrábnuté, s ohnutým přebalem, ale jsou to víceméně drobnosti k přehlédnutí. Až na Hostitele, který má zezadu skoro až vydřenou díru :-/ Tohle mě prostě mrzí, ale byly to knihy v akci, tak se s tím člověk musí smířit, že.
Ale to, že jsem si nedávno objednávala z Knihcentra Složku 64(!!!) v plné "palbě" a přišla mi se škrábnutým až prodřeným přebalem!, to prostě nemůžu rozdejchat! Tohle prostě ne! Mám chuť napsat do Hosta, jestli si nemůžu objednat přebal. Já tohle prostě nemám ráda, ke knížkám by se měl člověk chovat extra opatrně sakra, ne?! :-(
Přemýšlím, že už si nebudu objednávat knihy z netu, i když jsou občas podstatně levnější, ale já prostě nesnesu zneuctěný obal!! :-/
Jinak NKPP jsem četla někdy minulý rok a byla jsem z něj taky nadšená. Je to rozhodně kniha pro všechny knihomoly a stojí za to! ;-)

Zet řekl(a)...

Wow :D to sú prírastky. Toľko som nedostala ani na Vianoce. :) snáď sa budú páčiť.

Michaela Klepalová řekl(a)...

Super video! Ani jsem si nestihla všimnout, že má skoro půl hodiny, docela to uteklo :D
Já si koupila za leden 18 knih. Taky jsem hrozně překročila limit a stydím se za to. A taky jsem si řekla, že si tak 2 měsíce nic nekoupím. Asi to bude něčím ve vzduchu nebo nevím :D
A samozřejmě, že z levných knih jsem také odešla se sérií prokletí sester. Z buxu jsem si objednala asi 5 knih a jedna z nich byla poněkud poškozená, což mě docela naštvalo. Ale jak je vidno, nejsem sama, komu nepřišly knihy úplně v pořádku...

Emily.L řekl(a)...

Jo, přišly poškozené!! Volání netvora má příšerně natržený přebal na hřbetu a Věk zázraků jakbysmet. Nemluvě o tom, že jedna kniha mi nepřišla vůbec :( Jinak super video a pěkná kopa knih :)

Wolf Draven řekl(a)...

No krásná kupka přírůstků! :)

Myanmar řekl(a)...

Skvělé video, jako vždy :) A teď mě omluv, jdu sebrat čelist, která mi při pohledu na tu hromadu spadla na zem :D

Unknown řekl(a)...

Super video. Taková kupa knih - to když vidím, přestávám mít výčitky svědomí. :D Jinak ze všech těch knížek jsem četla pouze Poutnici a věřím, že se ti bude líbit. Mě se líbila dost, i když Lorentzová má ze svých knih nejlepší asi sérii Kočovné nevěstky a tu prostě Poutnice nepřekoná. Jsem moc zvědavá na recenze těch ostatních. Jinak na většinu těch z Levných knih jsem též koukala, ale odolala. :D

Jana CM řekl(a)...

Ty jo, točí se videa i o knihách??? Bomba :-) Já jsem si ehm koupila dnes akorát šaty, neb musím šetřit.
Nonstop knihkupectví jsem neznala, dobrý tip, díky.
Jana CM

Ohana řekl(a)...

EM: jenom jednu knížku? jak jsi to dokázala??
Tvíďátko: psychopat? tak to se mi určitě bude líbit :)
Kate Olivian: rozhodně musíš, ta knížka je úžasná
花HλNKA: knížka za plnou cenu se zničeným obalem? tak to bych okamžitě reklamovala..u těch zlevněných to beru jako jeden z možných důvodů, proč zlevňovali, ale za plnou cenu bych si to teda nenechala líbit..
Zuzana Ľudviková: snad budou, jinak si nakopu :)
Michaela Knock: děkuju :) myslím, že to bude jeden z důvodů pro ten výprodej..
Emily L.: já viděla jak ses rozčilovala při vybalování :) mě jednu taky neposlali, ale napsali mi do mailu, že je vyprodaná..to by ti určitě měli dát vědět..
Wolf Draven: jo, teď je ještě nějak narvat do knihovny :)
Myanmar: děkuju :) doufám, že půjde ještě přidělat zpátky :D
Henriette Recht: Kočovné nevěstky? to zní jako sakra dobrý název..to si budu muset najít :) děkuju za tip
Jana CzechMaid: videí o knihách je na youtube milion, ale má nejoblíbenější jsou vždycky bookhauly :)

Soňule řekl(a)...

No krásná kupa knížek, jen tiše závidím :-).Máš vůbec ještě v knihovně místo?

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)