Knižní povídání: Duben/Květen

15. 5. 2014


Tentokrát jsem se se čtením maličko rozjela, a i když ne všechny mé volby byly zrovna šťastné, našlo se i pár opravdových klenotů. Teď mám ale problém. Absolutně netuším, jak bych měla napsat recenzi na Pýchu a předsudek nebo právě na Zlodějku knih. Tyhle knihy byly skvělé, ale asi by nestačilo do recenze napsat anotaci a potom "úžasné", co? No, ještě si to budu muset promyslet. Jinak Read-a-thon probíhá skvěle. Včera po půlnoci jsem měla přečtených nějakých 1066 stran. Jenom se bojím, že teď budu muset se čtením trochu zpomalit, protože jinak by se mi to mohlo trochu zajíst. Rozhodně ale ještě nekončím. Do konce týdne bych chtěla být alespoň na 1500 stranách. To je docela rozumný cíl, ne? Ale teď už video:


Co pěkného jste přečetli vy? Četli jste některé z mého výběru za minulý měsíc? A jak se vám líbil třeba Bílý žár, Prokletí nebo Dívka, která sahala po hvězdách?

1 komentářů:

Suzanne řekl(a)...

Skvělé video, jako vždy:)
Z tvého výběru jsem četla Rozpuštění, Démon z Hex Hall a samozřejmě Harryho Pottera. Harry je jasný, Rozpuštění se mi líbilo a Démona už si prakticky vůbec nepamatuji, ale vím, že to bylo takové nenáročné čtení.
Po tom, co jsem shlédla tvé video jsem sáhla po Dívce, která sahala po hvězdách, kterou jsem měla doma - a líbilo se mi to. Líbilo se mi to hodně. To, o čem ve videu mluvíš, mi tam překvapivě nijak nevadilo, celé to bylo takové kouzelné a podmanivé. Takže jsem ráda, že jsem se díky tobě k téhle knížce dokopala:) A hodně jsi mě navnadila na Mezi zrnky kávy.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)