Jako v kávovém mlýnku - Cleo Coyle

6. 11. 2014

Anotace: Clare Cosiové proudí v žilách káva. To je také důvod, proč se vrací do New York City jako manažerka historické kavárny Village Blend. A její nový život je plný chutí - s dcerou i exmanželem po boku a tlachajícím detektivem Quinnem potřebuje někdy pomoci s občasným šálkem zločinu?
Clare má s Village Blend starosti. Kavárna sice dobře prosperuje, ale její zákazníci umírají. Stálá zákaznice najde smrt pod metrem. Byla snad v nějaké tísni? Detektiv Quinn je přesvědčený, že někdo má na případu soukromý zájem, zvláště po „sebevraždě“ další zákaznice. Bohužel, jeho hlavním podezřelým je Bruce Bowman - nový muž v Clařině životě...

Claire nejspíš nikdy nebude mít pokoj. Jen co se její život vrátí do normálu po pokusu o vraždu její asistentky, začnou jí pro změnu umírat stálé zákaznice. Skutečně se jednalo o sebevraždy a nehody, nebo je za tím něco víc? A co tyhle mladé a úspěšné ženy spojuje? Navíc se Claire přihlašuje do internetové seznamky, což vyvolává překvapivě nelibou reakci u detektiva Quinna. Skutečně s Claire flirtuje? A kam to povede s novým nápadníkem Brucem Bowmanem? Život atraktivní, svobodné ženy ve středním věku v New Yorku není vůbec jednoduchý, obzvlášť když vám někdo usiluje o život.
Volně navazující druhý díl k detektivce Mezi zrnky kávy jsem si dlouho chtěla pořídit a po přečtení musím říct, že toho rozhodně nelituju. Cleo opět nezklamala a já se mohla vyžívat v napětí, romantice a vůni kávy. Postavy i prostředí je opět skvělé a zápletka zábavná i napínavá. Opět jsem absolutně netušila, kdo za vraždami stojí, což je velice pozitivní u detektivky. Každý správný čtenář přece chce být autorem překvapen, ne?
Tentokrát ale mám i kritiku. Není to sice nic strašného, ale vážně se mi nelíbil vztah Claire a Bruce. Zdálo se mi, že je to celé strašně uspěchané, a to od začátku až do konce. Takhle vztahy prostě nefungují a on byl až moc dokonalý. Já chápu, že si ho má člověk okamžitě zamilovat, ale tohle autorka trochu přehnala. Takové náhody se na seznamkách ani nikde jinde prostě nestávají. Nebo ano? Měla bych se zapsat do nějaké seznamky? Jinak ale opět skvělá kniha, u které jsem si dokonale odpočinula od přemýšlení a o to jde, ne?


1 komentářů:

Myanmar řekl(a)...

Zatím jsem nečetla ani první díl, ale zní to moc zajímavě :) Navíc mám kamarádku, která je vášnivou kafemilkou, a tak se mi tu začíná rýsovat zajímavý tip na vánoční dárek...!

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)