Třicetidenní knihobraní - část pátá

9. 6. 2013


Tenhle projekt má na svědomí VeEee, úvodní článek k němu si můžete přečíst tady. Jde jednoduše o to pravidelně odpovídat na otázky, které se nějakým způsobem týkají knih. Já se je rozhodla dělat pomocí videa, takže tady to máte:

Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná



...taky jí tak nenávidíte?

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Zatiaľ som prečítala len Pád, takže nemám moc ako posúdiť, ale chystám sa na Súženie, tak budem na to myslieť :D :)

Maggie řekl(a)...

Mě se Lucinda líbila :)

Tereza Vlčková řekl(a)...

Naprosto souhlasím :D :D. Strašně se mi líbila tvoje hláška, že bys Lucindě tu knížku nejradši omlátila o hlavu, ale to nejde, protože je uvnitř :D.
Lucinda je ta nejhorší Mary Sue a ještě k tomu je totálně blbá. Já jsem tu poslední knihu ani nedočetla, už to pro mě bylo totálně nezajímavý pořád poslouchat, jak sou si s Daníkem souzený, bla bla bla... :D

Ohana řekl(a)...

Lucinda: to mě nepřekvapuje.. ;)
Kay: já se sice donutila, ale věř mi, o moc jsi nepřišla.

Verča řekl(a)...

Já četla snad jenom první díl, nějak jsem neměla potřebu číst další :D

Ohana řekl(a)...

VeEee: nedivím se ti (mě mamka koupila první tři díly všechny najednou, takže jsem to už přelouskala no, ale maličko lituju toho ztraceného času)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)