Postcrossing #15

22. 8. 2013

Páni, tohle už tu hodně dlouho nebylo. Já už totiž taky hodně dlouho nejsem aktivní součástí postcrossingu. Budu to ale muset brzo napravit. Vážně se mi totiž v téhle komunitě líbí. A navíc nic nemůže napodobit tu radost, když člověk ve schránce najde nový pohled a hned ho otočí a zkoumá, jaká milá slova mu napsal naprostý cizinec z druhého konce světa. Nebo je? Možná jen, když vám pošta oznámí, že na vás čeká balíček plný knih. A jaké krasavce jsem dostala do schránky naposledy?


První pohled dorazil z Ruska a je naprosto nádherný. Nemyslíte? Jeho odesilatelka mi píše, že má zrovna dovolenou a navíc jí končí semestr ve škole, takže bude mít dva dny naprostého volna a chystá se na párty ke své kamarádce. Tu dovolenou jí teda momentálně vážně závidím.


Další krásný pohled je až z Californie, dokonce ze San Francisca. Je od 23 leté účetní, která má zrovna strašně moc práce, protože je období placení daní. Pohled je to ale vážně hezký a navíc ty známky, které na něj nalepila. Prostě lahůdka.


Tenhle maličko retro pohled je ve skutečnosti obálka knihy od nakladatelství Penguine z roku 1966. Není skvělá? Jen je mi maličko líto, že tu knížku ale vůbec neznám. Jedná se o knihu Pozvaná, znáte ji? Docestovala ke mě z Velké Británie a jeho odesilatelka ve skutečnosti pochází z Polska a právě čte Čokoládu. Tu knížku přímo miluju. A vyjímečně i ten film, o tom ale zase někdy jindy.


A další černobílá. Tentokrát z Bulharska. Kdybyste to nepoznali, tak ten pán prý vyrábí sedlo. Prostě úžasné.


Další pohled z Ruska. Tenhle je tak malinký, že se na něj nevešlo o moc víc než pár známek a Happy postcrossing, ale mě přijde jednoduše kouzelný. Vám snad ne?




A nakonec můj nejoblíbenější z téhle kopičky. Tenhle pohled je prostě dokonalý. Je z Holandska a já se na něj nemůžu vynadívat. Když on je tak rozkošný a krásný a ta kočka na plátně s baretem mě vždycky neovladatelně rozesměje. Prostě dokonalý.

A jaký se nejvíc líbí vám? Taky "kočky v kině na francouzském filmu"?

3 komentářů:

Natalie S. řekl(a)...

Nejvíc sem mi líbí ten první. Já postcrossingu propadla až nedávno, ale je to závislost!

Anonymní řekl(a)...

Nejvíc mě okouzlil Ruský a Bulharský.
O postcrossingu jsem sice ještě neslyšela, ale už teď vím, že to je něco pro mě. Nic nenahradí ten pocit, když ve schránce najdu pohled nebo dopis od někoho jiného, než je Česká spořitelna. :D

Nikola Slavíčková řekl(a)...

Bože ty kočičky jsou úžasné!!!

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)