Co je nového - Říjen 2013

29. 10. 2013

Zajímavý měsíc ten říjen co? Mám pocit, že ho museli nějak zkrátit, ale nevadí. Aspoň už nestihnu nakoupit žádné další knížky a vydávat je za nezbytnost. I když tenhle měsíc jsem se držela statečně. Vlastně jsem zaplatila jen za jeden z mých přírůstků, a ten jsem si navíc kupovala ještě v září. Proto bych taky chtěla poděkovat společnosti Euromédia a nakladatelství Fragmen za poskytnutí recenzních výtisků. Bez nich bych nejspíš neměla co číst. A teď už se jdeme podívat, co jsem si tedy pořídila:


Ještě mám jednu novou knížku, která ale není na fotce. Budete se muset podívat na video:


A co jste si pořídili vy?

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Chválím! CHVÁÁLÍÍM! :-) Samozřejmě budu nejdříve hodnotit tetování. No hotová paráda! :-) Je pravda, že jsem nečekala takovou velikost, ale motiv je dokonalý. I místo určení! :-) Opravdu sis vybrala dobře a k tobě to prostě sedí. Opravdu, chválím! :-) A tiše závidím ;-)
Co se knih týče, na Deklaraci mám názor podobný a vlastně i na Mezi nebem a zemí, byla to milá oddechovka, která překvapila :-) Co se pokračování Nebezpečné lásky týče, je pravda, že jsem měla také obavy, ale ta kniha je prostě skvělá. A teď vím, že rozhodně neprohloupím, když se pustím i do pokračování :-) Polibek pro Annu jde absolutně mimo mě, takže nepočítám s tím, že bych se jednou mohla stát jeho majitelem :-D No a antikvariátní přírůstky.. Spojení "Kdo chytá v žitě" jsem, myslím, někdy v životě už párkrát zaslechla, to je celý :-D
Na závěr musím jen pochválit videjko, paráda, jen tak dál! :-)

Anonymní řekl(a)...

'Nesmrtelný život Henrietty Lacksové' jsem původně číst nechtěla, ale ty mě zase zvikláváš. :D Tedy v mém případě je to hlavně zájem o medicínu, co mě láká. :)
Knihy do sběru? :'( To je jen lepší (ekologičtější) varianta pálení knih => zlo.
Tetování přes žíly... Tak ale rozhodně je moc hezké. :) Je v tom zasazeno něco, čemu každý rozumí, ale ta kniha tomu dodává něco navíc a logicky odvoditelný "vyšší" smysl, čímž pádem to není kýč. :) Opravdu krásné. :) Závist je špatná věc, ale mám problém se jí teď vyvarovat. ;)

Šárka S. řekl(a)...

Většinu knih neznám. Jen Polibek pro Annu a Nepřítel mého nepřítele.
Polibek pro Annu jsem přečetla asi před 3 týdny a docela se mi líbil. Sice jsem od toho očekávala víc, ale to nevadí. Kdyby mi bylo 14 asi bych příběh ocenila víc. Je to ale hezké :)
Tetování ti chválím. Moc se mi líbí ;)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Jsi neskutečně moc milá!! Tetování je krásné, moc Ti sluší a hrozně moc se mi líbí ten námět. Hned mám chuť inspirovat se Tebou a taky si něco takového nechat udělat :D
A knížky jsou samozřejmě super!! Těším se na další video :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)