The Newsroom

11. 2. 2014

Oficiální text distributora: Inteligentní, aktuální, vtipný a zábavný Newsroom nahlíží do zákulisí fiktivní zpravodajské televizní stanice ACN Network. Soustřeďuje pozornost na život před i za kamerou jejího sarkastického moderátora, nové vedoucí produkce, ostatních zaměstnanců a jejich šéfa. Zvládnutím hektického prvního společného dne, který vyvrcholí horkou zprávou o výbuchu vrtné plošiny BP v Mexickém zálivu, se tento tým vydává na upřímně míněnou donkichotskou misi - chtějí dělat dobré zpravodajství navzdory všem firemním, obchodním i svým vlastním potížím.

The Newsroom je seriál o jedné velké televizní stanici a o týmu novinářů, vytvářejících večerní zprávy. Přístup ke zpravodajství se mění, když hlavní moderátor Will McAvoy přijme novou produkční, svou bývalku Mac. Samozřejmě to mezi nimi jiskří a pracovní rozhodnutí se řeší zásadně hádkami, ale i tak tihle dva dokáží vytvářet pořádné zprávy. Už se za nic neschovávají, nebojí se konfrontovat i ta největší zvířata v oblasti politiky a ekonomiky. Zdá se, že je nemůže nic zastavit. Co se ale stane, když se nové zprávy znelíbí majitelům televizní stanice?
Nejdřív doporučuju podívat se na trailer:


Tak, pokud jste tomuhle bez problémů rozuměli, jste na dobré cestě. The Newsroom je skvělý seriál. Je vtipný, je v něm kousek romantiky, ale hlavně je plný obrovských dramat. Člověk by nevěřil, že televizní zprávy můžou být tak zajímavé. V tom je ale taky maličko problém. Tyhle zprávy jsou plné politického a ekonomického žargonu. Všichni mluví strašně rychle a chvílemi jsem měla problém všemu rozumět. Celkový smysl jsem sice vždycky pochopila, ale občas mi vypadlo nějaké to slovo nebo i celá věta či část dialogu. Nejsem si jistá, jestli kdy byl tenhle seriál česky nebo na něj někdo udělal aspoň titulky, to jsem nezkoumala, ale pokud ne, tak ho doporučuju výhradně pokročilým angličtinářům. Jinak je ale vážně skvělý. Každý díl má hodinu a je vážně spíš jako malý film než obyčejný díl seriálu. Pokud máte rádi opravdu dramatické seriály plné chytrých dialogů, tak tohle je rozhodně něco pro vás.


4 komentářů:

Brabikate řekl(a)...

Skvělý článek! :) The Newsroom mám taky ráda, je to úplně něco jiného než všechny ostatní seriály (alespoň ty, které znám), ale opravdu mě to chytlo. Co se týče angličtiny, tak ta je opravdu hodně náročná, ale titulky existují a dokonce je seriál i nadabovaný, protože ho odvysílala i česká HBO. Takže si ho zkrátka musí pustit i neagličtináři, bez výmluv! :))

Jillian řekl(a)...

The Newsroom je úžasná věc :) Když jsem teď dokoukala Sherlocka, hodlám se k tomuhle vrátit. Vždycky mě to nabije ohromnou dávkou energie :)

Owlie řekl(a)...

Vůbec nezní špatně! :)

Ohana řekl(a)...

Brabikate: Vážně? tak v tom případě je rozhodnuto, všichni se musí povinně podívat na Newsroom :)

Jillian: Sherlock, Newsroom a podobné seriály mě úplně ničí. Jsou tak dobré, že už mě pak normální obyč seriály tak nebaví a pak nemám pořádně na co koukat :/

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)