Co je nového - červenec 2014

24. 7. 2014


Další měsíc pomalu končí. Přijde mi to jako včera, kdy jsem si stěžovala, jak všichni mluví o začínajících prázdninách a teď už je jich pro většinu lidí polovina pryč. Opět jsem si slibovala, jak nebudu utrácet, protože peněz je málo, nepřečtených knih hodně, tak proč bych měla kupovat stále nové? Upřímně? Protože je prostě chci všechny a chci je hned! (To je zkrátka nemoc.) A navíc, když jsou v nějaké akci nebo prostě extrémně výhodné, tak kdo z vás jim dokáže odolat? Ty, kdož jsi bez viny, hoď první kamenem. Jediné, co mě zachraňuje je fakt, že nedokážu přesně spočítat cenu všech mých knih. Jsem si docela jistá, že kdybych zjistila, kolik už jsem do nich nacpala peněz, docela by to mou nakupovací mánii ochladilo.
Ale co že jsem si to pořídila tentokrát?


No, je jich zase neúměrně hodně. Ale na druhou stranu, posledních pár měsíců čtu překvapivě hodně, takže tohle by mi mělo tak na ten jeden měsíc akorát tak vystačit. Smutné pomyšlení.


Co krásného jste si pořídili vy? Nezapomněla jsem dát pod video některý slibovaný link? Protože já mám pocit, že mi jeden chybí. Znáte Carrie Fletcher? Že je skvělá?

3 komentářů:

Lenka P. řekl(a)...

Knihy ze zlaté edice jsou na pohled opravdu krásné! :) Já z nich četla pouze Jakobijánův dům. Je to příběh několika lidí žijících právě v J. domě. Řekla bych že kniha je hodně zaměřená na kulturu a náboženství v Egyptě. Mně se četla moc dobře, byla taková zajímavá a nevšední. :)
Démonolog zní opravdu suprově, asi si po něm poohlédnu. :)
Přiznávám, že knihu Na větrné hůrce jsem zkoušela číst asi před rokem a po pár stranách jsem jí odložila, protože se mi četla opravdu těžce. Ale jak o ní pořád mluvíš, mám už nějakou dobu chuť se do ní pustit. :) Tak uvidím kdy bude čas a chuť...
Jako vždy skvělé video. :) Budu se těšit na každý tag co natočíš. :)

miki.p řekl(a)...

Supr video=D Když už si sehnala ZÁVIST v levných knihách posílám odkaz na 2.díl, kterej je za bezva cenu 88Kč http://knihy.abz.cz/prodej/zrada-prazdne-rakve-2

Ohana řekl(a)...

Lenka: Jakobiánův dům už mám z dřívějška, ale ještě jsem ho nečetla, asi to budu muset brzy změnit ;) Větrné hůrce dej určitě ještě šanci, já třeba tu knihu prostě miluju

Miki: díky za tip :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)