Harry Potter - diskuze

5. 7. 2014


Harry Potter. Fenomén, který zná každý a pokud knihy přímo nečetl, alespoň viděl filmy a pokud ani neviděl filmy, pak alespoň zhruba tuší, o čem to je. V některých případech hodně zhruba, což dokazuje tohle video. Já osobně Harryho miluju už od dětství a silně pochybuju, že se na tom něco v budoucnosti změní. Teď si třeba nedokážu představit, že bych kdy měla děti, ale na druhou stranu už si představuju, jak jim dám prvně přečíst Harryho. Je to šílené? Možná trochu..
A právě kvůli mé lásce k Harrymu jsem se rozhodla natočit takové malé video, ve kterém rozebírám všechny věci, které se mi ohledně Harryho honí v hlavě. Rozhodla jsem se pro jistotu moc nezmiňovat filmy a mé názory na ně, protože by se to pak zvrhlo v neuvěřitelně sprosté video plné stížností na neschopnost filmových tvůrců. Taky předem upozorňuju, že jsem si na to video nepřipravila žádný scénář a navíc jsem ho nestříhala, takže je dost šílené a neustále přeskakuju od jednoho k druhému, ale pokud dáváte vážně dobrý pozor, snad by to mělo dávat smysl. 


Dokážete spočítat, kolikrát jsem za tohle jedno půlhodinové video řekla "prostě"? A dokážete si představit, o kolik kratší by to video mohlo být, kdybych toho dokázala nechat?

4 komentářů:

MarketaM řekl(a)...

Moc povedené video :)) přiznám se Harryho jsem ještě nečetla , ale od mala jsem sledovala filmy a milovala jsem je .. knihy mám doma tři a plánuju si dokoupit celou sérii a začít číst .Ale máš pravdu bez těch spoilerů a filmů by bylo ještě kouzelnější sednout si s Harrym a pořádně se do něj začíst :)

Unknown řekl(a)...

Super video. ;) Celou sérii mám přečtenou několikrát, ale nebyl to pro mě úplně ten zlom, Mám celou v češtině i angličtině. Konec sedmičky mě taky dost vytočil. Mimo to jsem četla ještě ty Bajky, ale ty mě tolik nenadchly. Určitě je to zajímavý , ale prostě se mi to tolik nelíbilo. Být tebou bych si je spíš půjčila, než kupovala. A jako malou mě na těch knížkách taky nejvíc lákaly Bradavice. Náš překlad je nejlepší! Hlavně daleko lepší než slovenský..

Anonymní řekl(a)...

Harry Potter je naprosto skvělý, já jsem na něm v podstatě vyrostla, stejně jako na Pánovi prstenů, a prostě na něj nedám dopustit. Doma mám komplet v češtině a tenhle měsíc jsem koupila nové vydání od Bloomsbury (http://1url.cz/Esd7), které je naprosto boží. Když vyšel první díl, tak mi byly asi tři a ještě jsem neuměla číst, druhý jsem si pak přečetla sama. Sice jsem začala poměrně brzy, ale mamka mi zakazovala číst další díly, ale sedmý díl jsem četla v šesté třídě.
Ty pasáže z hodin mám taky strašně ráda, většinou jsou tam ty nejlepší hlášky a podobně, navíc je tam vidět, jak je tam svět skvěle rozpracovaný. :)

Unknown řekl(a)...

Akurát pred rokom som si spravila matatón ( bohužial som od 5tky nečítala a tak som to cez prázdniny chcela všetko naraz dobehnúť). Áno súhlasím epilóg ma tiež nahneval ale jedna malá časť zasa nepokazila stovky a tisíce strán zábavi. Ale úprimne. I keď túto sériu milujem tak verím že najblišie si ju prečítam až o 10 rokou. Chcem niektoré detaily zabudnúť a znova si to naplno užiť.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)