Harry Potter - diskuze

5. 7. 2014


Harry Potter. Fenomén, který zná každý a pokud knihy přímo nečetl, alespoň viděl filmy a pokud ani neviděl filmy, pak alespoň zhruba tuší, o čem to je. V některých případech hodně zhruba, což dokazuje tohle video. Já osobně Harryho miluju už od dětství a silně pochybuju, že se na tom něco v budoucnosti změní. Teď si třeba nedokážu představit, že bych kdy měla děti, ale na druhou stranu už si představuju, jak jim dám prvně přečíst Harryho. Je to šílené? Možná trochu..
A právě kvůli mé lásce k Harrymu jsem se rozhodla natočit takové malé video, ve kterém rozebírám všechny věci, které se mi ohledně Harryho honí v hlavě. Rozhodla jsem se pro jistotu moc nezmiňovat filmy a mé názory na ně, protože by se to pak zvrhlo v neuvěřitelně sprosté video plné stížností na neschopnost filmových tvůrců. Taky předem upozorňuju, že jsem si na to video nepřipravila žádný scénář a navíc jsem ho nestříhala, takže je dost šílené a neustále přeskakuju od jednoho k druhému, ale pokud dáváte vážně dobrý pozor, snad by to mělo dávat smysl. 


Dokážete spočítat, kolikrát jsem za tohle jedno půlhodinové video řekla "prostě"? A dokážete si představit, o kolik kratší by to video mohlo být, kdybych toho dokázala nechat?

4 komentářů:

MarketaM řekl(a)...

Moc povedené video :)) přiznám se Harryho jsem ještě nečetla , ale od mala jsem sledovala filmy a milovala jsem je .. knihy mám doma tři a plánuju si dokoupit celou sérii a začít číst .Ale máš pravdu bez těch spoilerů a filmů by bylo ještě kouzelnější sednout si s Harrym a pořádně se do něj začíst :)

Kristýna Kšírová řekl(a)...

Super video. ;) Celou sérii mám přečtenou několikrát, ale nebyl to pro mě úplně ten zlom, Mám celou v češtině i angličtině. Konec sedmičky mě taky dost vytočil. Mimo to jsem četla ještě ty Bajky, ale ty mě tolik nenadchly. Určitě je to zajímavý , ale prostě se mi to tolik nelíbilo. Být tebou bych si je spíš půjčila, než kupovala. A jako malou mě na těch knížkách taky nejvíc lákaly Bradavice. Náš překlad je nejlepší! Hlavně daleko lepší než slovenský..

Trinity Estridge řekl(a)...

Harry Potter je naprosto skvělý, já jsem na něm v podstatě vyrostla, stejně jako na Pánovi prstenů, a prostě na něj nedám dopustit. Doma mám komplet v češtině a tenhle měsíc jsem koupila nové vydání od Bloomsbury (http://1url.cz/Esd7), které je naprosto boží. Když vyšel první díl, tak mi byly asi tři a ještě jsem neuměla číst, druhý jsem si pak přečetla sama. Sice jsem začala poměrně brzy, ale mamka mi zakazovala číst další díly, ale sedmý díl jsem četla v šesté třídě.
Ty pasáže z hodin mám taky strašně ráda, většinou jsou tam ty nejlepší hlášky a podobně, navíc je tam vidět, jak je tam svět skvěle rozpracovaný. :)

Jenny Leichner řekl(a)...

Akurát pred rokom som si spravila matatón ( bohužial som od 5tky nečítala a tak som to cez prázdniny chcela všetko naraz dobehnúť). Áno súhlasím epilóg ma tiež nahneval ale jedna malá časť zasa nepokazila stovky a tisíce strán zábavi. Ale úprimne. I keď túto sériu milujem tak verím že najblišie si ju prečítam až o 10 rokou. Chcem niektoré detaily zabudnúť a znova si to naplno užiť.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)

Blog contents © Ohana's world of pure imagination 2010. Blogger Theme by Nymphont.