Co je nového - Srpen 2014

30. 8. 2014


Za tenhle měsíc jsem byla opravdu hodná a držela jsem se hodně zpátky. Povolila jsem si jenom jednu objednávku z Beletrie (a ta byla navíc zcela oprávněná, protože jsem stejně potřebovala objednat výhru do soutěžě..) a potom jsem jenom jednou ujela u knižních výprodejů v Tescu. Za ty výprodejové kusy jsem ale nakonec neplatila, protože mám nejlepší maminku pod sluncem, takže jsem vlastně skoro vůbec neutrácela za knihy a to je co říct. Problém je, že tím pádem je video hodně krátké. Knih je málo a navíc je jich většina druchých dílů sérií, takže o ději nechci moc mluvit, abych neprozradila nic z předchozích knih. No však se podívejte sami:


A mimochodem..tentokrát jsem zapomněla vyfotit všechny přírůstky pohromadě a teď už nejsem doma, abych to mohla napravit, takže se budeme muset obejít bez fotky. Škoda..

Co pěkného jste si pořídili vy? Četli jste celou sérii Hřbitovní královny? Líbila se vám? Já se druhého dílu maličko bojím.

2 komentářů:

Šárka S. řekl(a)...

Pěkné přírůstky.
Celou Hřbitovní královnu už mám přečtenou. Druhého dílu se rozhodně bát nemusíš, mě přišel o něco lepší (rozhodně strašidelnější), i když děj byl trochu předvídatelný. Prorok byl takový zvláštní, ale taky se mi to líbilo. :)

Suzanne řekl(a)...

Možná jsi byla hodná, ale máš samé krásné přírůstky.
Na Měsíční kroniky se taky chystám, mám doma všechny tři díly, ale zatím jsem nepřečetla ani ten první, hrozná ostuda.
Okřídlená duše je moje srdcovka. Království už se mi líbilo trošku méně, protože je tam ta detektivní zápletka nahrazena zápletkou duchařskou (nevím, jak lépe to popsat:), ale i tak to pořád bylo dobré čtení. Proroka jsem ještě nečetla a jsem na něj hodně zvědavá.
Být tebou, tak si Kostičas přečtu:))) Taky se na tuhle knihu hodně těším, ale rozpočet mi to nějak nedovoluje:(
Přeju ti, ať úspěšně přežiješ a zvládneš stěhování:)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)