4. narozeniny blogu!

1. 8. 2015


Rok se s rokem sešel a neuvěřitelné se stalo skutečností. Když jsem s tímhle blogem začínala, ani já nevěřila, že bych u toho vydržela nějak dlouho. Takových pokusů už bylo dost, ale vždycky jsem po pár dnech nebo týdnech přestala. Hádám, že když jsem si jako téma svého blogu vybrala knížky, udělala jsem své nejchytřejší rozhodnutí. Knížky jsou totiž téma na nekonečné množství článků. 
Uplynulý rok byl na blogu dost krizový. Vím, že jste si toho všimli. Ať už za to mohlo pracovní vytížení, kdy jsem prostě nestíhala vůbec číst, nebo potom moje rozpoložení, kdy jsem sice četla, ale nechtělo se mi psát ani zkoumat ostatní blogy a knižní videa.. Nevím, ale jsem ráda, že jsem zpátky a blog může dál vesele pokračovat. Jednu dobu jsem se o jeho existenci totiž vážně docela bála. Teď už je to ale zase na dobré cestě. Články jsou naplánované na dlouhou dobu dopředu, já čtu skoro stejně často a ráda jako dřív a vaše příznivá odezva mé v mém nadšení ještě víc utvrzuje.
Chci tedy vážně všem svým čtenářům i divákům poděkovat. Bez vás už bych nejspíš tuhle snahu dávno zabalila. Přesvědčilo mě, že když jsem po své absenci zveřejnila první video oznamující můj návrat, všichni jste mě s radostí uvítali a vůbec se na mě nezlobili. A jako poděkování samozřejmě musí být soutěž. Chtěla jsem původně vymyslet něco originálnějšího, ale nakonec je to obyčejná klikačka. Proč to komplikovat, že?
Soutěž bude trvat do 15.8., bude pouze jeden vítěz, který si bude moct vybrat libovolnou knihu v hodnotě 300 Kč z webu Beletrie.eu a vyhlášení pravděpodobně bude formou videa, ať to máme zajímavější. Edit: Soutěž je tentokrát i pro Slovensko, musím si přece hýčkat všechny své čtenáře. :)A teď už hurá do toho:

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Přejí vše nejlepší k blogovým narozeninám! :) Každé tvé video mě vždy velmi potěší, tak jen toč dál. :)

Aly ✿ řekl(a)...

Je aj pre Slovensko? :)

Unknown řekl(a)...

Tak všechno nejlepší a ať s blogem ještě hodně dlouho vydržíš :)

Ohana řekl(a)...

Aly V.: ano je, dopíšu to ještě do článku, díky za připomínku :)

Děkuju za gratulace :)

katerina řekl(a)...

Milá Ohano, moc a moc gratuluji! :) Čtyři roky, to už je opravdu dlouhá doba, pořádná hromada článků a videí, ale především nevýslovná práce, která se za tím vším skrývá ! Tvůj blog byl úplně prvním blogem, který jsem začala sledovat a který mi tak otevřel dveře do té úžasné knižní blogosféry plné skvělých lidí! :) Děkuji za to :) Hodně štěstí v dalším blogování! :)

Reading with Lucy řekl(a)...

Gratuluji k narozeninám. Ať vydržíš s blogem co nejdéle a s videama. :)

Myanmar řekl(a)...

Vše nejlepší! :) A Ať se blog dožije nejméně desítky! :)

Vendea řekl(a)...

Moc gratuluju k blogovým narozeninám! :) Jen tak dál!

Lenka P. řekl(a)...

Jelikož jsem začala Tvůj blog číst asi půl roku po jeho založení, přijde mi neuvěřitelný že už slavíš 4. rok!! :O Moc gratuluji a minimálně ještě dvakrát tolik! :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)