Já to vzdávám

11. 5. 2013

Nevím, jestli je to ve mě, nebo v nich, ale prostě už nemám vůli pokračovat. Vzdávám to. Nelekejte se, nemám sebevražedné úmysly, jen jsem se znovu pokusila začíst do jedné série a zjistila, že na to prostě nemám. Možná je to mnou, asi bych neměla vinit jen autora, ale když on to napsal tak nudně a nezajímavě. Vůbec mi nezáleží na postavách, ten svět, do kterého svůj příběh zasadil, mi přijde nezajímavý a úplně obyčejný a prostě je to vůbec strašné zklamání. A přitom mám kouzla obvykle moc ráda. Myslím, že hlavní problém přeci jen bude ve mě. Jsem moc stará, tím to je. O jaké sérii že to mluvím? 


Tajemství nesmrtelného Nicolase Flamela

Velice naivně jsem si na základě obálek a anotace koupila všech pět dílů, které v té době u nás už vyšly, a hned se pustila do prvního dílu. Ten mě docela zaujal, ale stejně jsem nad čtením Čaroděje hodně váhala. Trvalo mi to devět měsíců a hádám, že v tom hrála roli intuice. Hned po pár prvních stránkách jsem totiž čaroděje a tím i celou sérii musela vzdát. Nelíbil se mi, bylo mi jedno, co se stane postavám, a uvědomila jsem si, že se mi po nich od září, kdy jsem četla první díl, vůbec nestýskalo. To není dobré znamení. Takže tuhle sérii oficiálně vzdávám. Není to nic pro mě. 
Může to ale být dobrá zpráva pro vás, pokud máte zájem si tyhle knihy přečíst. Prodávám je tak, jak jsem je koupila - jako sérii. Já ji pořídila za 945 Kč, nabízím ji za 700 + poštovné. První díl je jednou čtený, ale jako nový, ostatní jsou nečtené (kromě mého pokusu o zdolání Čaroděje). Pokud máte třeba mladšího sourozence, byl by to skvělý dárek a 700 za 5 knih mi přijde jako docela fér cena. Nenajde se někdo, kdo by se jich chtěl ujmout?

4 komentářů:

Denny řekl(a)...

Nejsi jediná, já jsem přečetla 1.díl a taky mě to nijak nezaujalo.. a to to všichni chválí, jak je to úžasná série :-/ ale bratrovi se to líbí, má doma poslední 2 díly a přečetl je během pár dní..

Lenka řekl(a)...

Já to vzdala po Vědmě. Jsem na to v 16 taky stará? :D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, psala jsem ti k několika článkům komentáře ohledně jedné knížky co jsi četla. Mohla bys mi prosím tě odepsat? Třeba jen abych si trhla nohou :D Ale abych věděla, žes to četla a jestli mám nějakou naději. Díky

Ohana řekl(a)...

Denny: kolik je bratrovi? on asi bude patřit do cílové skupiny ne?

Lenka: v 16? určitě :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)