Prohlídka mého bytu

16. 7. 2013

Je to tady. Řekli jste si o to, a jelikož já jsem velice snadno ovlivnitelný člověk, stačila jen troška nátlaku a hned jsem svolila. Chystám se vám ukázat svůj byt. 
Loni v červnu jsem dostudovala vysokou školu a byl čas se taky konečně osamostatnit. První krok, najít práci, jsem splnila (po dlouhém a náročném hledání) v listopadu. Pak jsem nějakou dobu do práce dojížděla a stále si užívala pohodlí a bezstarostnost bydlení s rodiči. Přitom jsem ale toužila po samostatnosti a po očku sledovala různé realitky a podobné stránky, jestli někde nenarazím na pěkný byteček tak akorát velký pro mou osobu. A v únoru jsem skutečně našla, v březnu se nastěhovala a od té doby tady šťastně bydlím. A i když to má své nevýhody (např. si musím sama vařit, pokud tedy nechci být hlady), má to jednu obrovskou výhodu. Když chci v klidu číst, stačí vypnout zvuk na telefonu a nikdo mě nemůže rušit. A to je něco, co jsem postrádala celý svůj život. 
Zatím je mé bydlení opravdu skromné a vzhledem k rozměrům bytu a k výši mého platu asi o moc luxusnější a vymakanější nebude, ale rozhodně mám ještě spoustu plánů do budoucna, jak by se to tu dalo vylepšit. Např. už vymýšlím, kam by se mi mohla vejít další knihovna :) Chcete to tu prošmejdit? Tak hurá do toho:


5 komentářů:

Fée řekl(a)...

Vana, hlubokááá :D Brečím smíchy, nejlepší :D :D
Ta kytka je taky dobrá, tvoje videa mě prostě vždycky pobaví :D
Ten plakát, áááá, krásný!
Mimochodem, je to sice skromné a minimalistické, ale málo je někdy víc, vypadá to rozhodně útulně :-) (Tedy jediné, co se mi moc nelíbí je s prominutím ten věšák na oblečení :D Ale jinak bych se nastěhovala hned!!)

Ohana řekl(a)...

Fée: díky :) už šetřím na skříň, ale ukázalo se, že to není zrovna nejlevnější záležitost, takže si ještě chvíli počkám :/

HλNKA řekl(a)...

No páni, jak já se na tohle video těšila!! A je tady! A jo! :-)
Na tvůj článek jsem narazila v práci a byla jsem tak strašně naštvaná, že videjko nemůžu hned zkouknout, takže jakmile jsem dorazila domů, musela jsem si ho pustit! :-)
A byteček???? Nádhera!! Vážně! Miluju malý bytečky, protože jsem mnohem víc útulnější. A ten tvůj se mi strašně líbí. Je úplně akorát. Možná jen v kuchyni by mohla být větší pracovní deska, ale jináč je to přesně dle mého gusta! :-) Vem mě k sobě, prosííím :-)
Ne, opravdu se mi moc líbí. Prostě nevím, jak ho víc vychválit a jen sprostě závidím :-)

Pampeliskove chmyri řekl(a)...

Jé, to je krása. Malé, ale krásně útulné.=) Malé prostory mají něco do sebe (mám pokoj na 9 metrech čtverečních =) )

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Moc pěkné videjko, těšila jsem se na něho!! Zas něco natoč, na Tvá videa koukám moc ráda :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)

Blog contents © Ohana's world of pure imagination 2010. Blogger Theme by Nymphont.