Sbírání listí

29. 9. 2013


Tak, konečně se i já zapojuju. Tenhle uplynulý týden jsem vůbec neměla náladu psát nové články na blog, a pak to dopadá tak, že mám s výzvou už týden zpoždění. O co se jedná? Sbírání listí je výzva hostovaná VeEee (úvodní článek najdete tady). Ve zkratce jde o to, stanovit si cíl a potom si zaznamenávat, kolik stránek jste přečetli, a to od 23.9. do 20.12. Já jsem se rozhodla trochu si věřit a vybrala jsem si za cíl 4. úroveň, tedy 5500 stran. Možná jsem se zbláznila, možná ne. Já totiž nemám ani nejmenší tušení, kolik stran obvykle přečtu třeba za měsíc a počítat to zpětně se mi nechce, takže jsem si vybrala náhodnou úroveň a uvidíme kam se dostanu.


Do tohohle článku si budu postupně zaznamenávat které knížky jsem četla a kolik už mám přečteno a na hlavní stránku si dám pod obrázek svého cíle počítadlo, které hodlám postupně aktualizovat, abych hezky graficky viděla jak jsem na tom.

Poslední kabriolet - 86 stran (knihu jsem měla už rozečtenou a navíc jsem jí vzdala)
Jméno hvězdy - 324 stran
Komu zvoní hrana - 40 stran (vzdávám - povinná četba)
Příšerně nahlas a k nevíře blízko - 344 stran
Setkání s duchem - 214 stran
Nepřítel mého nepřítele -  356 stran
Kompars - 320 stran
Nesmrtelný život Henrietty Lacksové - 320 stran
Deklarace smrti - 255 stran
Vrahova modlitba - 336 stran
Polibek pro Annu - 331 stran
Kniha šílenství a léčby - 117 stran (nedočteno)
Tahle píseň ti změní život - 242 stran
Odveď mě domů - 342 stran
Amy a Roger Na Cestě - 410 stran
Pes Baskervillský - 150 stran
Černá věž - 345 stran
Hledání Aljašky - 249 stran
Danse Macabre - 528 stran
Harry Potter a tajemná komnata - 289 stran

Celkem přečteno 5598 - cíl splněn 17.12. :)

2 komentářů:

Šárka S. řekl(a)...

Ty to vzdáváš s Komu zvoní hrana? To je hrozná škoda. Jedna z mála knih, co se mi ze seznamu povinné četby líbila.
Jinak hodně štěstí ;)

Ohana řekl(a)...

Vzdávám, líbí se mi Hemingwayův styl, ale to téma partyzánů mi prostě nesedí..

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)