Smrtící chaos - Matt Dickinson

21. 10. 2014

Anotace: Zdánlivá drobnost – mávnutí motýlích křídel – uvede do chodu řetězec dramatických událostí a osudově ovlivní životy mnoha lidí. Matt Dickinson ve své mistrně napsané próze zavede čtenáře v krátkých „klipových" vstupech do rozličných prostředí – třeba na severní stěnu Mount Everestu, na palubu Boeingu 747, k jezeru Malawi, na dostihovou dráhu – a nechá je se zatajeným dechem sledovat klíčové okamžiky v životě svých hrdinů. Román vycházející z teorie chaosu je určen všem, kdo milují napětí, ale nespokojí se jen s povrchní četbou. Klade řadu provokativních otázek a přináší překvapivé odpovědi. Někteří přežijí. Jiní zemřou. Všichni jsme propojeni.

Nuda. Nuda. Nuda.
Obvykle dávám knize sto stran, aby mě přesvědčila, že jí mám dočíst. Tady jsem to musela vzdát už asi po padesáti, protože to se prostě nedalo. Nedokázala jsem to. Na druhou stranu už se nedivím, proč zrovna tahle skončila v Levných knihách. Občas je to na pováženou a člověk jen smutně kroutí hlavou nad vkusem českých čtenářů (i když samozřejmě důvodů, proč jsou knihy nabízeny za zlomek ceny v Levných knihách, je víc), tentokrát je to ale naprosto zasloužené. Jediné čeho je mi líto je nakladatel, který na tohle vydal nejspíš dost peněz a bohužel musím konstatovat, že vsadil na špatného koně. Za mě povinná jedna hvězdička a pryč od toho.

 

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)