Knižní povídání: Únor/Březen

16. 3. 2014


A jsem zpět s videem, tentokrát ale taky se smutnou zprávou. Nebojte se, blogu se nic neděje. Ta zpráva je spíš osobního rázu. Vše je vysvětlené ve videu, ale tady chci ještě říct, že pokud vám budu připadat přepadlá, divná nebo prostě ne tak upovídaná jako jsem obvykle (obzvlášť na konci videa), tak aspoň víte proč. Ale nebojte se, koupila jsem si spoustu skvělých knížek, na které už jsem se strašně dlouho chystala, takže v příštím Co je nového už bych měla být zase v normálu. Všechny ty krásné knížky mi totiž neskutečně zvedají náladu. A teď už samotné video:


A co vy? Co pěkného jste přečetli? A souhlasíte se mnou ohledně mých přečtených knih? Nebo se někomu líbily třeba takové Zombie blondýny? Jen se podělte o svůj názor, ráda si to všechno přečtu a třeba se už konečně dokopu taky k nějakým odpovědím.

3 komentářů:

Suzanne řekl(a)...

Na První hrob napravo jsem se taky hrozně těšila, ale vzhledem k tomu, že knížku dneska vrátila sestra a řekla mi to samé, co ty ve videu (musela jsem se u toho smát, protože její názor se opravdu dokonale shoduje s tvým:), tak do toho jdu s tím, že od toho zase moc nečekám. Tento týden ji musím vrátit do knihovny, takže už ji mám na nočním stolku a za chvíli na ni přijde řada. Na Krásnou katastrofu se taky těším. Poslední dobou mi ty contemporary romaňtárny nějak vyhovují, až se divím, protože tenhle žánr jsem nikdy nemusela. Asi stárnu, nebo co. A Zakázanou přitažlivost ti závidím:)

Šárka S. řekl(a)...

Ze zmíněných knih jsem nečetla ani jednu, ale určitě se chystám na Zakázanou přitažlivost. :)
A hlavu vzhůru. ;) Bude líp. :)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Nádherné video, ani nevíš, jak se těším na další ♥

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)