The Opposites book tag

24. 4. 2014

Po relativně krátké době se opět hlásím s videem. Ke shlédnutí bylo už od pondělka, ale nechtěla jsem mít na blogu dvě videa za sebou, takže jsem se článkem trochu počkala. Opposites book tag jsem prvně viděla u ChapterStackss a hned se mi zalíbil, protože to není jenom odpovídání na otázky, ale vyžaduje také přípravu knih a jejich ukazování na kameru. Navíc je to příležitost, jak ukázat knihy, o kterých se jinak třeba tolik nemluví. Já zkusila udělat takový mix, abych vás zase moc nenudila, takže snad se bude výsledek líbit. 


A tady máte jednotlivé kategorie:

První a poslední zakoupená kniha
Levná a drahá kniha
Kniha s hlavním hrdinou klukem a dívkou
Rychle přečtená kniha a ta, kterou jsi četla dlouho
Kniha s krásnou a ošklivou obálkou
Národní a mezinárodní kniha
Tenká a tlustá
Příliš romantická a příliš akční
Fikce a literatura faktu
Kniha, která tě rozesmutní a obveselí

Tak, dejte se do toho. Chci vidět v komentářích spoustu odkazů na články a videa..

4 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Skvělý tag! Ale teda první koupenou knihu, tak to vůbec netuším která byla první, to už je tak dávno :D Malé ženy se Ti nelíbily?!? To s tou cenou u těch dvou podobných knih je dost zajímavé teda :) Jsem zvědavá, jaký je Bílý žár, mám ho také doma :) Toho Kulhánka bych si měla konečně taky někdy přečíst :)

Amaterasu řekl(a)...

To je moc hezkej tag, a ty knihovny za tebou jsou taky moc fajn. Hlavně jak tam láká Kdo chytá v žitě :) A s tím nedočítáním knížek to mám zase úplně opačně... nějaká moje masochistická část mě to donutí dočíst i kdyby nevím co :D

Šárka S. řekl(a)...

Super video. :)
Možná se do tagu, taky zapojím, i když jen ve formě fotografií. ;)

Ohana řekl(a)...

Bastera: ty jsi ještě nečetla Kulhánka?? okamžitě napravit!

Derpette: život je krátký a knih moc..proč se nutit číst něco, co mě nebaví?

Tiw: rozhodně se zapoj, tagy mě baví sledovat i číst :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)