Dobrý Will Hunting

17. 11. 2011

Good Will Hunting (1997)

Oficiální text distributora: Psychologické drama, líčící osudy dvacetiletého matematického génia, ale zároveň i hospodského flákače Willa Huntinga. Ten pochází z nuzných poměrů a svůj život strávil převážně v sirotčincích. Mladíkovy neuvěřitelné početní vlohy vyjdou najevo, když jako uklízeč na bostonské univerzizě náhodně vyřeší složitý matematický příklad, který zůstal na tabuli. Citově vyprahlý a zablokovaný Will ovšem odmítá využít svého obrovského talentu a změnit svůj život. Nakonec se však podvolí tlaku okolí. Příběh je koncipován jako střet několika silných osobností a charakterů. Přesvědčivě je ztvárněno jak prostředí a atmosféra jižního Bostonu, tak "akademická půda".

Co k tomuto filmu říct. Úžasný? Geniální? Mě přijde tak nějak opravdový. Všechny ty postavy si dokážu představit jak žijí svůj život i za hranicemi tohohle filmu, dokážu si domyslet jejich problémy, radosti. Tenhle film jsem viděla tolikrát a stejně pořád nevím, jak se k němu vyjádřit. Ale ono je to vlastně jednoduché. Miluju ho. Hotovo. Ten film je skvělý a kdo ho nezná, dostává ode mě velký červený puntík. Ale. Copak on existuje někdo, kdo tenhle film nezná? Pochybuju. To prostě není možné. A když se zamyslím kdo a v jakém věku ho napsal. Jsem z naprosté dokonalosti tohohle filmu unešená ještě víc. A zkuste se mnou nesouhlasit. Jasných ***** a věčné zařazení do filmotéky mých osobně oblíbených dílek.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)