Návrat do Cold Mountain

2. 11. 2011

Cold Mountain (2003)

Oficiální text distributora: Zraněný voják Konfederace Inman se ze strachu o bezpečí své milované Ady vrací skrze válkou zpustošený Jih zpět na její farmu na Cold Mountain. Na každém kroku jeho trnité a strastiplné cesty se setkává s otroky a rebely, odráží útoky vojáků a lovců lidí a nachází nenadálé spojence i nebezpečné nepřátele. Stejným utrpením prochází také kdysi bezstarostná Ada, která je donucena chránit za pomoci nedůtklivé tulačky Ruby farmu svého otce před útoky zdivočelých obyvatel země. Čím blíže se k sobě Inman a Ada dostávají, tím spletitějším se stává jejich společný příběh o touze po domově, míru a lásce uprostřed pekla Americké občanské války.

Nuda, nuda, nuda. Navíc ze začátku jsem měla veliký problém poskládat si dohromady co se to vlastně děje v bojových scénách. Rozpoznat Inmana mezi ostatními vojáky mi přišlo jako nadpozemský úkol. Pak jsem se konečně zorientovala a zjistila, že mezi spoustou malých epizodek (skoro jako road trip movie gone wrong) se vlastně ve filmu nic moc neděje. Ke konci se to tedy vylepšilo, ale kdybych nebyla odhodlaná vydržet do konce, po prvních 40 minutách bych to vypnula a ani by mi to nepřišlo líto. Jediné co musím pochválit je výběr herců a rozhodně scenérie. Ta příroda je tam prostě nádherná. Jenom nevím jak vy, ale já na filmy nekoukám kvůli krajinkám.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)