Šéfové na zabití

29. 11. 2011

Horrible bosses (2011)

Oficiální text distributora: Jediná věc, která by udělala Nickovi, Kurtovi a Daleovi denní dřinu v práci snesitelnou, by byla rozdrtit jejich netolerantní šéfy na prach. Podat výpověď je bohužel nemožné, takže s podporou více než malého množství drinků a pár pochybných rad od bývalého trestance si tři kamarádi vymyslí komplikovaný a zdánlivě „blbuvzdorný“ plán, jak se navždy zbavit svých nadřízených. Je tu však jeden problém. I ten nejlepší plán je vždy jen tak spolehlivý jako mozek, který ho vymyslel.

 Tohle bude krátké. Film to byl totiž pěkný, ale během deseti minut jsem na něj už skoro zapomněla. Každopádně jde o klasickou komedii, kdy se hlavní hrdinove vždy zapletou do šílených situací, ale nakonec všechno vyjde v jejich prospěch. Kdo by to byl čekal. Tahle byla alespoň dobrá co se týče vtípků. Několikrát jsem se i opravdu zasmála. Každopádně mnohem víc než hlavní hrdiny jsem měla jejich šéfy. Byli vtipnější, jejich postavy promyšlenější a člověk se o nich během filmu dozvěděl mnohem víc, než o těch hlavních chudáčcích. Ono o tom také svědčí obsazení. Mezi šéfy najdeme Kevina Spaceyho a Jennifer Aniston. Z ostatního obsazení neznám vůbec nikoho. A to skutečně vůbec, jejich obličeje mi vůbec nic neříkají. Ale jako jednorázová zábava na večer to postačilo. Za dobré vtipy a Kevina dostal tenhle filmek **** a teď se může zase utěšeně vypařit z mých mozkových závitů.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)