Knižní vzpoura - level 6

18. 12. 2012


Skvělá výzva z dílny Awekki, ve které se všichni snažíme bořit stereotypy. Nikdy vás nenapadlo číst za chůze nebo čichat ke knihám? Tak teď je ta správná chvíle, kdy můžete vyzkoušet něco nového! Budete mít dost odvahy splnit všechny mise a dostat se až na vrchol?


Posledních pět misí přede mnou. A tyhle už jsou čistě z mé hlavy, protože účast na knižním srazu v nejbližší době splnit prostě nestihnu. Zajímá vás, co za šílenosti jsem vymyslela? Rozhodně se máte na co těšit..

Čtení poslední stránky jako první - zlozvyk mnoha knihomolů. Můj naštěstí ne, ale rozhodla jsem se to zařadit do svého rebelského počínání. Teď jen doufám, že to co jsem se na poslední stránce dozvěděla není až tak důležité.

Čtení vzhůru nohama - při téhle jsem se opravdu pobavila. Opakovat to ale nehodlám. Jedna stránka mi trvala snad hodinu a stejně pořádně nevím, co se tam dělo :D

Čtení celou noc - tohle už jsem dlouho nepraktikovala, protože poslední dobou jsem nějaká zodpovědnější, ale vím, že se mi párkrát povedlo vidět při čtení knihy západ slunce i svítání. Krásný pocit, jen druhý den pak za moc nestojí.

Čtení pod stolem - vysmívám se tradičním místům, kde lidé s oblibou čtou. Postel? Nuda. Křeslo? Jak předvídatelné. Pod stolem? To je to pravé místo pro mě. Tam mě nikdy nikdo nenajde (jen toho světla by tam mohlo být víc).

Střídání žánrů - správný rebel se nenechá zavřít do jednoho boxu. Raději přeskakuje od jednoho ke druhému a to s oblibou dělám i já. Čtu YA romance i fantasy, trošku té klasické fantasy, společenské romány, detektivky, zkusila jsem i thriller nebo pohádky. Nevyhýbám se historické literatuře, klasice ani tradiční brakové literatuře pro ženy i dívky. Pokoušela jsem sci-fi, naučnou literaturu a dokonce i komixy a grafické romány. Myslím tedy, že i tahle mise může být považována za splněnou a tím pádem, pokud dobře počítám, je ze mě generál.

Souhlasíte? Mohu vést knihomoly do bitvy proti uniformitě? Já myslím, že jsem rohodně připravená. A pokud budeme statečně bojovat, možná na svou stranu přetáhneme i pár zatvrzelých tradicionistů. 


Při téhle výzvě jsem si užila hodně zábavy a zažila velké množství hodně udivených pohledů. Nejvíc mě ale bavilo vymýšlet vlastní šílenosti. Proto všem, kteří to ještě neudělali, doporučuju zapojit se taky. Výzva sice brzy skončí, ale co byste to byli za rebely, kdybyste se drželi nějakých nalinkovaných uzávěrek? Proto jděte do toho s odvahou a NIKDY SE NEVZDÁVEJTE!

2 komentářů:

Awekki řekl(a)...

Jéé, další generál! Gratuluji :D Jsem ráda, že jsi se zúčasnila a že tě výzva bavila :))

Ohana řekl(a)...

Díky :) bylo to vážně fajn..jen víc takových výzev a projektů :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)