Bylo nebylo #58

20. 1. 2013

Inu, týden se s týdnem sešel a my tu opět máme mou oblíbenou rubriku Bylo nebylo. Omlouvám se, že jsem v pátek nepublikovala Posuď knihu podle obalu, ale nějak jsem to ve čtvrtek zase nestihla připravit a v pátek jsem byla v práci 12 hodin, takže jsem po návratu byla ráda, že žiju. Na Bylo nebylo si ale vždycky čas najdu. Taky asi proto, že jsem ho posunula na víkend, takže v sobotu mívám čas aspoň něco málo sesumírovat. Teď už se ale pusťme do toho.

Becca Fitzatrick - Finále

Anotace: Napínavý závěr ságy Zavržený a milostného příběhu mezi padlým andělem Patchem a dívkou Norou s výstižným názvem Finále.
Nora si je svou láskou k Patchovi jistá víc než kdy předtím. I když z nich jejich rozdílný původ a osud může udělat nepřátele, Nora se k Patchovi nikdy nedokáže otočit zády. Nyní však musejí čelit dosud nejvážnější hrozbě. Překoná jejich láska širokou propast, která je dělí? Bude ještě možné znovu vybudovat to, co bylo zničeno? Nepřátelské strany jsou dané – ale na které z nich stojí Nora a na které Patch?

První věty: Scott na duchy nevěřil. Mrtví zůstávali v hrobech. Jenže v tunelech křižujících podzemí pod Delfským zábavním parkem ševelily šeptavé zvuky, díky nimž by svůj názor možná ještě rád přehodnotil. 

No, začíná to zajímavě, to musím uznat. Stejně ale nejsem nijak nadšená, že se mám zase ponořit do světa Nory a Patche. Jestli se ta holka zase bude chovat jako naprostý idiot, tak ji totiž asi vážně dojdu zabít. Vlastnoručně. Na druhou stranu jsem docela zvědavá, co si pro své finále Becca vymyslela. Jen mě trochu děsí, že si přechozí díl ale vůbec nepamatuju. No, snad mi to začátek posledního dílu trochu připomene.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)