Postcrossing #12

31. 1. 2013

Jak jsem slibovala, jsem zpět s další várkou pohledů a tentokrát to budou samé ošklivé a ještě ošklivější pohledy. Těšíte se? Tak nebudeme zdržovat a rovnou se do toho pustíme:


Začneme z lehka. Tahle pohlednice není vyloženě ošklivá, ale přijde mi taková nijaká. Kdyby tam byl jenom ten orel, líbila by se mi mnohem víc. Jinak dorazila z Ruska, dokonce až ze Sibiře. Slečna mi píše o tom, že ve městě, kde bydlí budou příští zimní olympijské hry a ona dobrovolničí při jejich organizaci. Není to skvělé?


Tahle se ale opravdu nepovedla. Je sice černobílá, ale také je reklamní a já nesnáším reklamní pohledy. Dorazila z Finska a je to reklama na Helsinskou univerzitu. A je to prostě hrůza.


Další věc, kterou nesnáším. Spousta obrázku jednoho města, z nichž ani jeden není nijak povedený. Tenhle pohled dorazil z Německa od 13 letého kluka Petera a myslím, že jen kvůli jeho věku mu tenhle výběr i odpustím. Ale vážně, jak si tvůrce takovéhle pohlednice může myslet, že je to hezké? Vždyť je to bordel nad bordel. 


Tenhle zvláštní vánoční pohled přijel z Maďarska, a i když je to něco, o co jsem si řekla, rozhodně z něj nejsem nadšená. Alespoň ty známky jsou pěkné. Ty ale bohužel neuvidíte.


Další z řady východních vánočních pohledů a zase příšerný. Tuhle kulturu si asi nikdy nezamiluju. Tenhle dorazil z Ukrajiny a je psaný napůl azbukou a napůl anglicky, předpokládám, že se jedná o překlad, ale jistá si být nemůžu. 


A nakonec další vánoční příšera z Ruska. Sice mám většinou ráda kreslené pohledy ale Děda Mráz je na mě prostě trochu moc. Alespoň mi ale Kristina napsala krásné přání do nového roku. 

Tak co, jak se vám tyhle hrůznosti líbí? Některé opravdu nejsou tak příšerné, ale krásný tu není podle mého ani jeden. Nebo se vám zdám k některým pohledům nespravedlivá? Jen se mi svěřte se svým názorem.

2 komentářů:

Janina řekl(a)...

:D dobre som sa zasmiala a súhlasím s príšernosťou týchto pohľadníc! :D

Ohana řekl(a)...

některé za to vážně stojí :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)