Co je nového - Prosinec 2012

1. 1. 2013


Je to tady! Konečně! A nebýt zdlouhavého nahrávání na youtube, mohlo to tu být mnohem dřív. Každopádně plním sliby a tudíž vám mohu prezentovat další chlubicí video. A tentokrát jsem si jeho natáčení opravdu užila. Kdybych měla víc témat, možná bych točila častěji. Napadá vás něco? Ne? Nevadí, něco možná vymyslím. A možná taky ne. Teď už ale nebudu zdržovat proslovy o lednu a konci roku a podobně. Co že jsem si to pořídila za měsíc prosinec?



Hezká kupička že? Co všechno v ní najdete vám povím tady:



A jen poznámka na okraj: to předčítání psovi bylo v období kolem silvestrovské půlnoci (od 23 do 1 hodiny). Setti se totiž bojí zvuku rachejtlí a já mu každý rok předčítám. On se potom soustředí na můj hlas a tolik se neklepe. Dokonce občas i pospává, když se rány neozývají nijak blízko. No jo, co bychom pro ně neudělali, že? (Ne, nejsem blázen, jen mě úplně mučí, když ho vidím tak vyděšeného a vím, že tomu nemůžu zabránit. Dělám alespoň vše pro to, abych mu pomohla.)

9 komentářů:

Lenny řekl(a)...

Už pár dní jsem neustále lezla na tvůj blog a čekala na tento článek(spíše video) a tak jsem ráda, že je konečně tady! :) Video se opravdu povedlo, navíc mi strašně zvedlo náladu. Opět jsi mě nalákala na několik knih, které si chci hned teď koupit.. :D Opravdu ty bys měla pracovat jako prodejce knih, protože umíš knihu vychválit, i když třeba nepatří mezi nejlepší. :D

Lenny řekl(a)...

Jo.. a musím se taky pochlubit co jsem dostala. :D Takže: Srdce netvora(na tu jsi mě navedla také ty :D dneska jsem jí dočetla a musím říct, že je to opravdu úžasná kniha!), Polibek stínů od L. K. Hamilton, Soumrak bohů, první dva díly Hraničářova učně, Šifru mistra Leonarda, Na věky věků(musím se pochlubit že Pilíře země, které jsem taky objevila díky tobě, už mám přelouskané a přesto že mi to trvalo dlouhý měsíc, tak jsem nadmíru spokojená a mám strašnou chuť vyjet na výlet a prohlídnout si pár klášterů :D), pak Temný oheň, Anděl temnoty(pokračování úžasného Psychiatra), Dům u kanálu a Nejznámější veřejné popravy v dějinách
No a samozřejmě bych to nebyla já a za penízky od babičky jsem si ihned objednala dalších 6 knih. :D Raději už je sem vypisovat nebudu.. Jen škoda, že nejde na peníze koupit i čas na to čtení, kterého je opravdu málo..

Ohana řekl(a)...

Díky :) jsem ráda, že se líbí a rozhodně děkuju za zvyšování návštěvnosti :D

Ohana řekl(a)...

Koukám, že seznam máš pěkný, a ten Temný oheň a Popravy okamžitě přidávám na svůj seznámek ke koupi :) díky za tipy

Lenny řekl(a)...

Není zač. :D Byla jsem to tu okouknout vždy několikrát denně. :D Mimochodem co se týče toho 4. dílu - Vykoupení můžeš si aspoň říkat, že máš knihu s krásnou obálkou. :D Tedy aspoň mně se líbí obálky na všech 4 dílech ovšem přečetla jsem pouze první a opravdu to bylo velké zklamání. Tak to dopadá když kupuji knížky podle obálek. :D
Jinak Temný oheň a Popravy jsem obě v Levných knihách. :)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Naprosto úžasné video! Tvá videa mi vždycky zvednou náladu! Už se těším na další měsíc :))

Ohana řekl(a)...

Rodaw: díky :)
Lenny: Dneska jsem byla v levných knihách a ani jednu z nich nemají...zase jsme tady dole na jihu nějak špatně zásobení..:(

Myanmar řekl(a)...

Tak jsem po dlouhé době znovu obrazila knižní blogy a co nevidím - už i Ohana točí videa! :) Fakt se mi to moc líbilo, ani mi nepřipadalo, že se dívám čtvrt hodiny :))

Nejvíc mě asi zaujala knížka Nekromant. Obálka, anotace, tvoje nadšení...prostě všechno na mě křičí "Jdi si to sehnat" :) Na tom, že bys měla prodávat knížky, fakt něco bude! :)

Takže s velkým zpožděním přeji hodně štěstí do roku 2013 a více skvělých videí! :)

Ohana řekl(a)...

Díky :) obrážet bys měla rozhodně častěji, jinak by ti mohly takovéhle důležité věci úplně uniknout :) a Nekromanta už jsem dočetla a důrazně ho doporučuju, já alespoň nelitovala, že jsem si ho pořídila

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)