25 facts about me

5. 6. 2014

Taky tak nesnášíte ty téměř anonymní a příšerně neosobní blogy? Já taky. Jsem ráda, když si můžu s konkrétním blogem spojit konkrétního člověka a když vlezu na jeho blog, hned vidím před sebou příslušný ksichtík, nebo když v článku na něco naráží, já narážku pochopím, protože vím, o čem mluví. Takové věci mám mnohem radši, než přijít někam, přečíst si článek a zase odejít. A právě proto jsem se rozhodla zapojit do tagu 25 facts about me, neboli 25 faktů o mě. Snažila jsem se vymyslet něco zajímavého, ale já obecně nejsem moc zajímavý člověk, takže nevím, jak úspěšná jsem byla. To už posuďte sami. 
Jenom bych prosila, když už vám tu takhle odkrývám svojí dušičku, abyste na mě byli v komentářích hodní, protože jak už jsem říkala ve videu - kritiku špatně snáším. :)


A co vy? Máme některé fakty společné? Sepsali nebo natočili jste nějaký podobný seznam? Hoďte mi do komentářů odkaz, ať si hezky počtu. A pokud něco podobného ještě nemáte, pojďtě taky s kůží na trh. :)

6 komentářů:

Amaterasu řekl(a)...

Super video. Něco máme i podobně, třeba to, že věci musí být na svém místě. I když mám kolem třeba chaos a hromadu věcí co by měly být spíš v koši :D A žádný takový že nejsi zajímavý člověk! :)

Amaterasu řekl(a)...

A taky jsem ještě chtěla říct jak jsem ráda že jsem konečně narazila na někoho, kdo na první dojem nepůsobí úplně ideálně. Lidi si o mně často myslí že jsem nepřístupná a arogantní, ale časem pak třeba zjistí, že to vlastně ani není pravda :)

Kacennnka řekl(a)...

Rozhodně s tebou souhlasím s těmi prvními dojmy. :D Taky si všichni myslí, jak jsem strašně arogantní a náladová a kdovíco ještě a nějakou dobu jim prostě trvá, než jim docvakne, že jsem prostě úplný opak. :D Jinak skvělé video. :)

Rubi Cubes řekl(a)...

Připadá mi divný že toho máme hodně společného :D Nesnáším doktory, taky bych nejraději vůbec nevylízala z domu, plochu mam naprosto vyluxovanou, mam na ní jen ikonu koše a to je vše, a kdo by se nechtěl podívat do Egypta? :O
http://beeneedsnewbooks.blogspot.cz/2014/06/prazdninova-soutez.html

Suzanne řekl(a)...

Skvělé video, ráda jsem se o tobě něco dozvěděla:)
Máme toho společného překvapivě hodně. O knihomolství a sběratelství knih netřeba mluvit, že:) Ale taky jsem se učila německy a nedám dohromady ani větu, nesnáším vedro, nesnáším doktory a odmítám k ním chodit (i když mé problematické zdraví mě k tomu čas od času donutí), jsem absolutní sportovní antitalent a chtěla bych se podívat do Egypta – i když bych chtěla stroj času, abych se mohla podívat rovnou do toho starověkého Egypta. Nejvíc mě ale zaujal fakt č. 24: že bydlíš v Táboře. Já odtud totiž pocházím:)

Rachel Roo řekl(a)...

pekne video, taky nemam rada neosobni blogy :) u me mam kategorii myty a fakta a pisu tam sem tam veci o me :) rada jsem se o tobe neco noveho dozvedela!

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)