Co je nového - Červen 2014

28. 6. 2014


Červen je za námi a pro spoustu z vás to znamená začátek prázdnin. Jděte mi do háje s prázdninama. Ty já už nikdy nezažiju a všechny tyhle drobné poznámky a články na téma "Čtecí plány na léto" a podobné věci mě dokážou tak akorát naštvat. To je ale můj problém a asi bych si to neměla vylívat na vás (navíc si můžu říkat, že i vám všem jednou přijdou poslední prázdniny a pak už budete muset jenom pracovat jako já). Páni, dneska jsem nějaká zahořklá. To bude asi tím, že mám za sebou další narozeniny a teď už se můžu těšit jenom na Vánoce a ty jsou přecijen trochu daleko. Zpátky k tématu. Za tenhle měsíc jsem si pořídila úctyhodnou kopičku. Něco byly tentokrát dokonce i dárky, takže alespoň tím se můžu uklidňovat, protože kdybych si zase prostě koupila 20 knih, asi bych už musela jít za nějakým doktorem přes hlavu. Jste zvědaví co jsem si koupila? Jen se podívejte:


To je krásný pohled. Tak ještě nějaké to vysvětlení:


Co pěkného jste si koupili vy? Četli jste některé z mých? Jakou bookschelf tour chcete? Opravdu detailní nebo jenom rychlý přehled? A co plánujete číst přes prázdniny? Hezky si je užijte, dokud ještě můžete (zahořklost ze začátku článku začíná ustupovat, ale jenom maličko).

4 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Smrtící chaos je moc pěkný... Je tam vše opravdu provázané ;) Rebelové věčnosti, na tose asi taky kouknu ;) Jinak tedy dodatečně vše nej !!! :)

Infinity řekl(a)...

Všechny ty knihy vypadají moc zajímavě. :-) Musím říct, že už delší dobu mě inspiruješ k tomu, co si přečíst.. Při mé poslední návštěvě knihovny jsem zahlédla knihu Jak mi Starbucks zachránil život a hned jsem si vzpomněla, jak jsi tu knihu doporučovala a nemohla jsem ji tam nechat. Už se hrozně těším, až si jí přečtu. :D

Z těchto knih jsem četla Zvláštní smutek citronového koláče a měla jsem od ní opravdu velká očekávání a bohužel jsem pak byla zklamaná.. Ale třeba tobě se líbit bude. :-)

Jeannette řekl(a)...

Skvělé knížky, já jsem z nich teda nečetla ani jednu, ale Ready player one jsem si asi před měsícem v Levných knihách taky koupila :) Většina z nich mě láká k přečtení, máme docela podobný vkus na knihy :) A dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :)

Ohana řekl(a)...

Jitka: děkuju, doufám, že se mi taky bude tak líbit :)

Infinity: tak to jen doufám, že tě nezklame, to bych si pak totiž musela jít hodit mašli..na Citronový koláč jsem hodně zvědavá a teď se ho teda trochu bojím, ale uvidíme..

Jennette: děkuju za přání. Playera mám dalšího na seznamu, takže se do ní už brzy pustím..jsem hodně zvědavá jaké to bude :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)