Co je nového - Hlášení místního rozhlasu #3

20. 9. 2012

Opět jenom krátké oznámení. Žádné fascinující přírůstky momentálně nemám, o všech se dozvíte až na konci měsíce, ale přesto jsem tenhle článek zařadila do Co je nového. Proč? Protože jsem právě nahrála nové video! Tak, teď zase nechci vyvolávat přílišné nadšení. Má jenom asi minutu a ani není o knížkách, ale přesto vám ho chci ukázat. Po mém minulém videu jsem totiž dostala několik zpráv, ve kterých jste se ptali na mého psa. A protože o psech se nejlépe hovoří, když jsou osobně přítomni, rozhodla jsem se natočit kratičké představení těch dvou chlupatců, co u nás bydlí. Některé záběry se mohou zdát brutální, ale vězte, že takhle si psi prostě hrají a skutečně se nesnaží ukousnout si navzájem hlavu. Takže tady ho máte:


Jenom k dalším dotazům, bydlíme s nimi v panelovém domě, ani zahradu nemáme, ale rodiče s nimi chodí na dlouhatánské procházky, takže pohybu mají dost a dost. Od té doby, co máme i Koru, s nimi já sama nikdy nechodím, protože je jednoduše nezvládám. Nemám u psů absolutně autoritu, takže je nemůžu pustit z vodítek a vést je oba na vodítku je jako noční můra - jeden táhne dopředu, druhý se neustále zastavuje aby očuchával každý půl metr naší trasy.
A nakonec se chci ještě jednou omluvit za nepořádek, ale nechtěla jsem je schazovat, ustlat a potom je nějak přimět, aby si zase takhle krásně hráli. Nejdřív jsem zkoušela natočit video, kde v klidu leželi, ale to prostě nefunguje - oni prostě odmítají spolupracovat.
Tak to je vše a doufám, že se vám moji mazlíci budou líbit :)


0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)