Těžká nestíhačka

12. 12. 2011

Poslední dobou nic nestíhám. Tenhle týden je zápočtový, takže práce a učení nad hlavu. Chtěla jsem svůj výpadek napravit někdy během víkendu, ale ten nakonec celý padl na učení Etiky a Italštiny. Oba zápočty byly dneska, tak uvidíme, jak to dopadne.
Dneska po škole jsem si alespoň udělala čas a došla nakoupit pohlednice pro kamarádky, které si vyžádaly trochu osobnější přání k Vánocům, než jen SMSku. Přišlo mi to jako hezký nápad. Přeci jen je to velice levný a milý prostředek, jak někomu popřát. A přijde mi lepší, než když mi celý večer u stromečku bzučí mobil. Takže jsem se rozhodla to od teď vyžadovat. Žádné SMSky natož označování na fotografiích s přáními na facebooku. Letos chci pohlednice.
A při tom nakupování (protože sehnat hezkou pohlednici, která by nebyla kýčovitá je docela kumšt), jsem zabloudila i do buxe a tak jsem se prošla hezky uličkou s fantasy a sci-fi knihami. Pochovala jsem si Ticho i Obsidiánového motýla. Smutně koukla na první díl Hunger games a zase s prázdnou odešla. Tihle miláčkové budou muset počkat až po Vánocích. Babičky určitě ocení, že peníze od nich k Vánocům padnou na takový skvělý účel.
Ale teď už bych měla vážně dopsat tu poslední seminárku a pokračovat v učení němčiny. Takže zatím ádijé. Pokusím se už tak moc nevynechávat. To slibuju. A za odměnu si myslím zasloužím pár pohlednic. Takže má adresa je:
edit (adresa uz tu nemusi byt)

..a koukejte se činit :) (jen vážně doufám, že mou adresu nikdo nezneužije pro nekalé účely)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)