Zlatá sedmdesátá

17. 12. 2011

That '70s Show (1998)

Oficiální text distributora: Eric, Donna, Fez, Jackie, Michael a Steven, které spojují radosti a strasti dospívání, bydlí v Point Place ve Wisconsinu. Píše se rok 1976 a parta teenagerů tu společně prožívá celou řadu zábavných dobrodružství i malérů.

Komediální seriál, jehož děj se vrací do 70. let minulého století, se odehrává od května 1976 do prosince 1979 v Point Place ve Wisconsinu, kde se svými rodiči žije partička teenagerů. Vede je sedmnáctiletý středoškolák Eric Forman, dále k nim patří jeho přítelkyně ze sousedství Donna Pinciottiová, Fez, který přijel do Ameriky ze zahraničí na studijní výměnu, Jackie Burkhartová a Michael Kelso, kteří se spolu věčně rozcházejí a zase usmiřují, a také věčný teoretik Steven Hyde. Parta, kterou spojují obdobné radosti i smutky dospívání, se většinou schází u Erika, kde přemýšlejí o životě, o rodičích a o budoucnosti, ale spolu také zažívají celou řadu zábavných dobrodružství i malérů.

Tenhle seriál mám z nějakého důvodu moc ráda. Ale proč se mě nikdo neptejte. Většina postav je tak ulítla, že je spíš otravná než zábavná. V podstatě se v průběhu celého seriálu nic neděje. Sedí u Erica ve sklepě, Red na Erica kvůli něčemu řve, někdo se s někým rozjde, aby se dali zase v dalším díle dohromady. Ale nějak vždycky po puštění prvního dílu vydržím koukat až do konce 8. série. Jak je to možné? Netuším. Ale i přes tu zdánlivou nudu mě tahle dvacetiminutovka vážně baví. To se prostě musí zažít. Nenašla jsem bohužel žádný použitelný trailer, tak alespoň úvodní znělku:


Ale vážně, vážně začnete nenávidět "Hello Wisconsin!!", to mi věřte ;)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)