Zkus mě rozesmát

20. 12. 2011

Just go with it (2011)

Oficiální text distributora: Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež. Když se mu ale vymstí ještě několik dalších lží, vloží se do věci i její děti a všichni se společně vydávají na víkend na Havaji, který jim všem zcela změní život.

Já nevím, ale asi už jsem na tyhle blbinky s překombinovaným lhaním, které vždy přivede hlavního hrdinu do problémů, moc stará. Sandler je sice zábavný, Jennifer sympatická a Nicole krásná, ale nějak se mi to zdálo trochu moc. Zvlášť když ještě přidali druhou lež pro Devlin a nakonec rádoby vtipnou scénku s ovcí. Dokoukala jsem to horko těžko, a i když vyústění zahřálo u srdéčka, dalo se čekat už asi po pěti minutách a za celou dobu se film ani drobátko nepohnul od šablonky, kterou už jsme ale viděli milionkrát v mnohem lepších filmech. Jako zasmála jsem se, to né že ne, ale spíš tak nějak z povinnosti. Nevím, možná to bylo filmem, možná to bylo mnou. Ale tohle se mi prostě nezdálo jako něco světoborného. Navíc český název vůbec nedává smysl, což mě štve asi nejvíc. To už i ta Láska nebeská, což je stupidní název sám o sobě, líp vystihla o co ve filmu jde. *** za snahu a pryč od toho.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)