Nakladatelský maraton #5

4. 8. 2012


Nakladatelský maraton je projekt, který vymyslela Verča na svém blogu Books and smile. Jedná se o to, že má člověk shromážtit všechny knihy od jednoho nakladatelství, něco málo o nich napsat a hlavně připojit hromadnou fotografii. Minulý týden jsem na vás vybafla hned čtyřnásobnou várku, teď trochu zpomalíme a podíváme se na jedno nakladatelství. To ale v mé sbírce zabíra docela velkou část, takže myslím, že nudit se rozhodně nebudete.

5. týden: BB Art


Ano, BB Artu mám skutečně hodně. Neobávejte se ale ničeho, vezmeme to popořádku a snad se do toho moc nezamotáme:
Kate Mosse - Zimní přízraky
Nina Burleigh - Fata morgána: Napoleonovi vědci a odhalení Egypta
Bob Brier - Vražda Tutanchamona
Zoe Hellerová - Zápisky o skandálu
Jonathan Safran Foer - Příšerně nahlas a k nevíře blízko
Jonathan Safran Foer - Naprosto osvětleno
Isabel Allende - Eva Luna
James Herbert - Kdysi
Victoria Claytonová - Zatancuj si se mnou
Amitav Ghosh - Hladový příliv
Kate Mosse - Labyrint
Kate Mosse - Hrobka
Ian Shaw - Dějiny starověkého Egypta
Panos Karnezis - Malé hanebnosti 
Jessica Abel, Waren Pleece, Gabe Soria - Život mi pije krev!
Katharine McMahon - Alchymistova dcera
Javier Marias - Všechny duše
Javier Marias - Černá záda času
Kate Thompson - Sex, lži a pohádky
Kate Thompson - Dokonalý život
Donna Hay - Návrat domů
Donna Hay - Dokonalá sestra
Caleb Carr - Anděl temnoty
Caleb Carr - Psychiatr
David Mitchell - Atlas mraků
Craig Thompson - Pod dekou
Meg Cabotová - Velikost L
Meg Cabotová - Velikost XL
Douglas Preston, Lincoln Child - Bouře
Marcia Devenport - Údolí rozhodnutí
Steven Pressfield - Ohnivá brána
Steven Pressfield - Souboj s bohy
Cecelia Ahernová - PS: Miluju tě
Irving Stone - Žízeň po životě
Hugh Thomson - Posvátná země
Kate Mosse - Labyrint

Celkem krásných 36 knih, to už je docela úctyhodné číslo. Podle fotografií z dalších nakladatelství nejspíš BB Art dokonce vyhraje. Tedy pokud se nebudou všechna ta ostatní menší počítat za jedno, protože potom by nemělo žádné z těch větších a známých šanci. To ale teprve uvidíme.

9 komentářů:

Annie řekl(a)...

No do háje, to je teda hromada. Řekla bych, že jen od BB/artu máš víc knih, než já mám vůbec na polici... :DD

Ohana řekl(a)...

Jop, zdá se, že BB Art vážně vyhraje, i když to bude mít docela těsně, ale většina z nich je z Levných knih, to to potom přibývá rychle bez větších nákladů a najednou to člověk nemá kam dávat :)

Anonymní řekl(a)...

Páni, to je knížek :) zase budu zahanbena :D

Freckles řekl(a)...

Jéé, ty máš Evu Lunu? To skoro nikdo nezná :) A jak se ti líbila? Jinak, u nás doma by to bylo s BB artem podobné, protože mámin oblíbený autor tam vycházel, takže od něj máme víc než 30 knížek :) Já osobně jich mám ještě dalších 15, takže jop, u nás BB art taky exceluje :)

Ohana řekl(a)...

Freckles: Mám, ale četla jsem ji docela dávno, mám pocit že se mi líbila a rozhodně brzy chystám rereading.

Verča: zahanbena rozhodně nebudeš, ale dá se čekat, že BB Art bude poměrně chudá kategorie u čtenářů převážně YA, protože BB Art je zaměřený trochu jinam..

Myanmar řekl(a)...

:-O Páni, já od BB art myslím nemám ani jednu...ne, dobrá budiž, tak dvě by se možná našly, ale víc rozhodně ne :D

Úctyhodná sbírka :)

Lenny řekl(a)...

Pořádná hromada, ale hlavně je tam Psychiatr!Díky Tobě jsem se o tuto knihu začala zajímat, sehnala jí(při placení se mi cukala ruka :D tolik jsem za knihu ještě nikdy nedala :D) a musím říci, že jsi měla pravdu! Je výborná. Nemůžu se dočkat až seženu knihu Anděl temnoty. A jen tak mimochodem, kdybys doporučila nějaké další knihy budu jen ráda. :)
Taky jsem ti chtěla doporučit(jestli neznáš) spisovatelku J. R. Ward a její knižný sérii Bratrstvo černé dýky. Já "upířiny" čtu hodně, ovšem Bratrstvo a Anita u mě vedou a nemají konkurenci.

Ohana řekl(a)...

Lenny: Páni to jsem neskutečně ráda, že Psychiatr nezklamal. Teď zrovna jsem naprosto nadšená z trilogie Chaosu od Patricka Nesse - dneska jsem dočetla poslední díl a nemůžu nějak rozdejchat, že už je konec.
Za doporučení děkuju, tuhle sérii neznám a když jsem se tak podívala na obálky, je mi jasné proč. O takovéhle knihy bych podle těch názvů a obálek ani nezavadila, ale po přečtení anotace to vůbec nevypadá špatně, takže na to rozhodně kouknu :)

Lenny řekl(a)...

Tak to se na ty knihy rozhodně kouknu. :)
Ano v tom máš pravdu obálky jsou děsné. Já kolem těch knih taky na začátku nedůvěřivě chodila, ale nakonec mi to nedalo, koupila jsem si první díl a stala se z toho srdeční záležitost. Jen nechápu proč originální obálky jsou většinou tak úžasné a čeští vydavatelé je tak zmrví. Ovšem už dávno jsem se naučila nekoukat jen na obálky - ohromeně jsem poté zjistila o kolik výborných knih mě tento "předsudek" připravil.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)