Nakladatelský maraton #6

10. 8. 2012

Opět se shledáváme u všemi oblíbeného článku do Nakladatelského maratonu. Jedná se o projekt Verči z Books and smile a víc se o něm dočtete tady. Ale v podstatě jde o to, vyfotit a sepsat všechny knihy, které máte od určitých nakladatelů. Tenhle týden by to měl být Fantom print, ale protože od tohohle nakladatelství nic nemám, ale za to mám hodně knih od jiných, které nemají dostat samostatný víkend, rozhodla jsem se Fantom print nahradit něčím jiným a vezměme to podle abecedy. Na mém blogu je tedy:

6. týden: Albatros


Ano, knihy od Albatrosu jsou většinou mířeny na poněkud mladší čtenářstvo, ale já od nich mám hned několik knih, na které nedám dopustit a které pokud už nebudu číst já, tak mé potomstvo jednou určitě. Tak hezky popořadě:

Hortense Ullrich - Poprask v Lunaparku
Elaine Lobl Konigsburg - Uprchlíci, Michelangelo & zvědavá milionářka
Hortense Ullrich - Nebuď přece blond!
Martina Dierks - Spiknutí babiček
Hortense Ullrich - Na každým prstu jeden
Patricia Schröder - Moje kamarádka je koza nebeská
Grace Dent - Klukům vstup zakázán
Clive Woodall - Ptačí srdce
Jostein Gaarder - Sofiin svět
Lloyd Alexander - Kroniky Prydainu 1. a 2. díl
Jiří Trnka - Zahrada
Oscar Wilde - Šťastný princ a jiné pohádky
Antoine de Saint-Exupéry - Malý princ
Ondřej Sekora - Kronika města Kocourkova
Jiří Tomek - Faraoni a Kouzelníci
Karel Čapek - Dášeňka
J. K. Rowlingová - Harry Potter 1. - 7. díl
Karel Poláček - Bylo nás pět
Markéta Zinnerová - Kde padají hvězdy
Coin Colfer - Supervědátoři
Donald E. Westlake - Ukradená banka
Donald E. Westlake - Zatracená smůla
Louise Fitzhugh - Vyzvědačka Harriet
Phyllis Reynolds-Naylor - Můj kamarád Shiloh
Phyllis Reynolds-Naylor - Čí je vlastně Shiloh
Phyllis Reynolds-Naylor - Shiloh je náš
Brian Jacques - Sedm strašidelných příběhů
V. Hrdličková - Příběhy o soudci Ookovi

To jsou všechny mé oblíbené dětské a ranně pubertální knihy od Albatrosu. Celkem je jich 35. To už je docela pěkné číslo, že? Znáte některé? (Tedy kromě Harryho, Dášeňky, Bylo nás pět a podobných stálic, samozřejmě.)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ať koukám, jak koukám, přijde mi, že v počtu titulů nás všechny strčíš do kapsy :D

Ohana řekl(a)...

To si zase nemyslím, těhle pár bylo docela drastických, ale teď už kromě Arga mám od každého jen několik titulů. Slibuju, že příště už to bude mnohem menší číslo :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)