Bylo nebylo #32

15. 7. 2012

Další neděle a další Bylo nebylo. Meme, které má za úkol představit vám knihu, kterou zrovna čtu, pomocí anotace a prvních tří vět. Nevím, jak účinné je, ale mě to baví. Od poslední knihy - Pasti, jsem přečetla dvě další, které by nejspíš potřebovali představení víc, než Mediátor. Možná. Jenomže já z něj mám takovou radost, že když mi včera přišel, skákala jsem až do stropu, takže vyhrála Krajina plná stínů. Pokud by vás ale extra moc zajímaly první věty z Kurzu tvůrčího psaní nebo z Narcise v řetězech, nebojte se říct a já je zařadím na další týdny. Teď už ale k věci:

Meg Cabotová - Krajina plná stínů

Anotace: Svět šestnáctileté středoškolačky Susannah se hemží duchy, zbloudilými dušemi, které potřebují pomoc, aby se dostaly do "země stínů". Pomoci jim mohou "mediátoři", lidé se schopností zesnulé vidět a hovořit s nimi. Suze je jinak normální 16letá středoškolačka, která se musí vyrovnávat s matčiným sňatkem, přírůstkem tří nevlastních bratrů, stěhováním z New Yorku do Kalifornie a změnou školy...

První věty: Říkali mi, že tam budou palmy. Ja jim nevěřila, ale přesně tohle mi tvrdili. A taky, že je uvidím už z letadla.



První díl série Mediátor. Co mě ale děsí je, že už podle první stránky to vypadá, že si tyhle knihy zamiluju a kromě prvního dílu nejsou další k mání. To by mohl být problém, protože já když si něco chci přečíst, chci to hned a prostě to dostanu hned. Co ale dělat, když to, co chci, nelze získat? V knihovně máme 4., 5. a 6. díl, první vlastním. Druhý a třetí bude asi trochu komplikovanější. Uvidíme. Proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko, že?

edit: Včera jsem si článek připravila, ale dnes už mám knihu dočtenou, takže mohu zasvěceně říct, že rozhodně chci další díly a to tak, že hned! :) Na recenzi se můžete těšit zítra

4 komentářů:

Jillian řekl(a)...

No konečně :D Mediátor! Už chápeš moje nadšení z téhle série? :D:D

Ohana řekl(a)...

Naprosto :D jenom mě štve, že zbytek budu muset číst ze čtečky, ale za to tyhle knížky rozhodně stojí :)

pampeliskove chmyri řekl(a)...

Jo, na Mediátora se už pár let chystám.=) U nás ale naštěstí v knihovně je.. Zdá se, že bych se od chystání se měla dostat k činům, jak to tak čtu!

Ohana řekl(a)...

Taky jsem dlouho váhala, protože jsem si říkala, že tak dobré to být nemůže. O tom by se přece vědělo. No, omyl, je to skvělé, úžasné a dokonalé a jen lituju, že jsou ty knížečky tak tenoučké.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)