Co je nového - Červenec 2012

28. 7. 2012


Další měsíc utekl jako voda a já se musím k něčemu přiznat. Zase jsem strašně moc utrácela. No vážně, to musí být nějaká nemoc, protože normální lidé tohle prostě nedělají. Mám asi tak milion knížek, které jen leží v mé knihovničce a čekají na přečtení a já pořád přikupuju další a další. Na druhou stranu ale věřím, že nejsem sama, takže se tím zase až tak moc netrápím. Za měsíc červenec mám tedy tyhle nové přírůstky:



Nejdříve se podíváme na můj nákup na aukru. Všechny knihy jsou od jednoho uživatele. Původně jsem si chtěla koupit jen Krajinu plnou stínů od Meg Cabot, ale samozřejmě jsem se podívala i na další nabídky a vybrala si ještě pár kousků. Mimochodem recenze na první díl mediátora je tady. Dále tu tedy máme V kůži supermodelky také od Meg Cabot. Potom knihu Každé řešení má svůj problém od autorky série Rudá jako rubín (Kerstin Gierové). Tahle kniha se mi vůbec nelíbila. Jak moc se můžete dočíst v recenzi. A nakonec Leviatan autora Scotta Westerfelda. Z něho jsem naprosto nadšená a jen děkuji náhodě, že jsem ho do košíku také přihodila.


Dále tu máme dva nákupy z internetového obchodu bux.cz. V první várce přišlo několik výtisků do soutěže, jeden dárek, který tady také nebudu propagovat a hlavně dva nové přírůstky pro mě. Dlouho očekávaný díl Anity Blake - Narcis v řetězech od Laurell K. Hamiltonové. Recenzi najdete na blogu. A potom Past, novinku skvělé Lauren DeStefano. Tahle kniha mívá dost rozporuplné ohlasy. Já jsem na straně těch, kteří se absolutně zamilovali. Nemůžu se dočkat druhého dílu - Horečka, který má vyjít snad v září letošního roku. 


Druhá várka dorazila  ve čtvrtek ráno a obsahovala 2. a 3. díl trilogie Chaos. První dil jsem přečetla na začátku měsíce a prostě jsem se nemohla dočkat dalšího dílu, takže jsem se rozhodla využít akční nabídky na buxu, kdy byl třetí díl za zaváděcí cenu jako novinka a objednala jsem si je rovnou oba. Tady tedy máme Temný ráj a Válku hluku od Patricka Nesse. Nemůžu se dočkat až se do nich pustím. 
Na fotce je ještě přifařená Alchymistova dcera od Katharine McMahonové. Kniha z bazaru Kath, kterou jsem za tu cenu prostě musela mít. Zatím jsem se do ní nepustila, ale také se samozřejmě brzy chystám.


Nakonec tu máme recenzní výtisky od Fragmentu, které ke mě měly velice trnitou cestu. Předchozí výtisky chodily totiž na kolej, kde jsem trávila většinu času. Teď jsem ale zpátky doma a ačkoliv jsem do e-mailu psala, že se má adresa změnila, asi jsem to dost nezdůraznila, takže byla zásilka poslána do Plzně, kde už si ji ale těžko vyzvednu. Po troše pátrání na mé poště a na poštovním oddělení Fragmentu ale byla chyba odhalena a knihy poslány na správnou adresu. Jenom dorazily o dva týdny později než původně měly, ale nevadí. Hlavně, že jsou tady a já se do nich můžu pustit. A které jsem si tedy vyžádala? Spící město od Martina Vopěnky, Erebos Ursuly Poznanski a první díl Krásných mrtvých - Jonas od Eden Maguire. Jonase už jsem stihla přečíst a recenzi najdete tady. Momentálně čtu Erebos, na který můžete čekat recenzi nejspíš v pondělí a potom bude na řadě Spící město, kterého se nemůžu dočkat, i když se má jednat o čtení pro poněkud mladší čtenářstvo. Hned po nich snad přijde na řadu Patrick Ness a jeho Chaos.

Tak, ještě celkový pohled na mých 12 nováčků a mohu je jít uložit do jejich nového bydliště.

Jak říkám, zase jsem to trochu přehnala, ale budiž mi útěchou, že jsem je všechny buď přečetla, nebo zařadila do okamžitého to-be-read listu (což znamená že nejsou v knihovně, ale sedí na mém stole, aby na mě neustále vyčítavě koukaly). To jsou tedy mé přírůstky, a co pěkného jste si pořídili vy?

2 komentářů:

Kat řekl(a)...

Toho Leviathana jsem si pořídila asi před půl rokem kvůli té nádherné obálce, ale pořád se k němu nějak nemůžu dostat :D

Ohana řekl(a)...

Tak za sebe mohu rozhodně doporučit pustit se do něj co nejdřív. Nebudeš litovat. Já byla naprosto nadšená. :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)