Nakladatelský maraton #1 - 4

25. 7. 2012


Nakladatelský maraton je projekt, který vymyslela Verča na svém blogu Books and smile. Jedná se o to, že má člověk shromážtit všechny knihy od jednoho nakladatelství, něco málo o nich napsat a hlavně připojit hromadnou fotografii. Původně jsem se zapojovat nechtěla, protože moje knihovna je jedna velká hromada knih a vyndavat jich větší množství je poněkud náročné, ale potom jsem se rozhodla knihovnu stejně uklidit a vyřadit přebytečné svazky, takže jsem při té příležitosti i fotila jako divá. Prvních několik týdnů jsem propásla, takže ty zveřejním teď najednou a rovnou přihodím i nakladatelství pro tenhle týden (na konci pochopíte proč), od příštího týdne už se ale můžete těšit na pravidelnou dávku fotografií mých pokladů, tentokrát seřazených podle nakladatelství.

1. týden - Fragment


Páni to vypadá jako hodně že? Tak popořadě:
Karel Čapek - Povídky z jedné kapsy
Karen McCombieová - série Alice a ... 1 - 14
Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska
Suzanne Collins - Hunger games 1. a 2. díl
Renata Petříčková a Michal Vaněček - S blbounem do říše pohádek
Christopher Paolini - Inheritance (reading copy)
C. S. Lewis - Letopisy Narnie 1. - 6. díl
Christopher Paolini - Odkaz dračích jezdců 1. - 4 . díl

Celkem 25 kousků

2. týden - Knižní klub


S chutí do toho: 
Annie Barrowsová a Mary Ann Shafferová - Spolek přátel krásné literatury a bramborových koláčů
Luis Sachar - Malé krůčky
Jorgen Gaare a Oystein Sjaastad - Pipi a Sokrates
Meg Cabotová - V kůži supermodelky
Meg Cabotová - Krajina plná stínů
Jeanette Wintersonová - Konec času
Joanne Harrisová - Jiné světy jiní lidé
Lauren Kate - série Andělé 1. - 3. díl
Jonathan Stroud - Bartimaeova trilogie 1. - 3. díl
Scott Westerfeld - Leviatan
Nacuo Kirino - Zrůda
Jincy Willettová - Kurz tvůrčího psaní
Christian Jacq - Pomsta bohů 1 a 2
František Kožík - Pírinka
Kathryn Stockettová - Černobílý svět

Celkem: 20 knih

3. týden: CooBoo


Tady to bude jednoduché:
Francisco X. Stork - Marcelo ve skutečném světě

Celkem: jediná chudnika (Divergence už zase odputovala do lepšího domova)

Rovnou přihodím i 4. týden, protože nemá smysl za pár dní publikovat článek s tímhle:

4. týden: Fortuna Libri


Lauren DeStefano - Past

Celkem: zase jen jedna chudinka

Rozhodně se ale chystám rozšířit svou sbírku knih od Fortuny i od CooBoo. V nejbližší době se chystám pořídit třeba Rudou jako rubín nebo Závist, takže se aspoň brzy budou mít s kým kamarádit.

1 komentářů:

Annie řekl(a)...

Já mám zase od CooBoo jen Divergenci. :DD A od Fortuny... no, to jsem zatím na nule, ale teď mi mají přijít dvě knihy, které vydala FL.^^
A co se týče Fragmentu a Knižního klubu, tam těch knížek budu mít hádám o něco víc, ale na tebe stejně nemám... :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)