Co je nového - Březen 2013

5. 4. 2013


Další měsíc za námi a další video před námi. Těšíte se? Doufám, že aspoň maličko. Tentokrát je z nového prostředí, které jsem dlouho a pečlivě vybírala a nakonec vybrala bílou zeď za mojí postelí (ten, bordel co tam za mnou vidíte jsou rozhrabané polštáře po odpoledním čtení). A chci se jen dopředu omluvit za vyrušení v podobě vrtačky, ale za to vážně nemůžu a pak za vlastní chybu. 
Dvakrát řeknu, že se poslední díl série Drahokamy jmenuje Zelená jako safír. Já vím, je to kravina, nedává to smysl a navíc bych takovéhle věci už měla trefovat, ale já prostě tyhle dva drahokamy pořád prohazuju, ani sama nevím proč. Až, když jsem na video koukala, abych posoudila jeho koukatelnost, jsem si chybu uvědomila a už se mi nechtělo natáčet ho kvůli dvěma přeřekům znovu. Snad mi to tedy odpustíte. A teď už hurá na to:


To jsou (téměř) všechny přírůstky pohromadě a samozřejmě nemůžeme vynechat ani video:


Tak co myslíte, budou se mi tyhle knihy líbit? Četli jste je? Taky tak milujete těstoviny? A hlavně: co jste si pořídili vy?

7 komentářů:

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Klidně nám byt ukaž, já bych ho ráda viděla! :)
Luxus a Intriky za 89? wooow, asi se zas zajdu brzo podívat do Levných knih :DD
ty obálky se mi taky líbí :))
taky miluju těstoviny!! áá.. se sýrem, zeleninou nebo tuňákem jsou nej ♥
Jezdce časem máme doma taky, i druhý díl - chystám se na ně :o)) škoda, že BB/Art nechce vydat další díly :((
cestování časem miluju!!
Tma a prázdnota -ááááá, mám taky doma, brzo budu číst♥jsem taky zvědavá, jak to dopadne.. jestli bude happy end nebo ne :D

Maataaa řekl(a)...

Ja sa vždy tak teším na tvoje videá, s tebou musí byť skvelá zábava :)
Knihy sú pekné, hoci ja osobne by som si nekúpila asi ani jednu z nich...:)Sú mimo môj vkus :)
Ale chválim a teším sa video s knihovničkou. :)

Rubi Cubes řekl(a)...

jo jo jo :D na bookshelf tour se těšííím :D mohla by jsi udělat i room tour kdyby jsi chtěla :)
Sehnala jsem si na čtení Hvězdy nám nepřáli a V plamenech

Lili.en řekl(a)...

Tvoje videa mám ráda, vždycky dokážeš člověku zlepšit náladu ;)..
Já jsem do Jezdců taky chtěla jít, ale když jsem se dozvěděla, že nevydají další díly, tak jsem se na ně vykašlala :D.. Hej a těstoviny miluju! mohla bych je jíst pořád :D..
A souhlasím s Rodaw, taky by jsi mě neotravovala s ukázkou bytu :D já jsem hrozně zvědavý člověk! :D.. a na ukázku nové knihovničky už se těším :)

Desirée Lydon řekl(a)...

Na ten 3. díl Lesu rukou a zubů se moc těším, doufám, že se mi podaří ho někde sehnat :D

Tvidatko řekl(a)...

Nemám místo ani čas na to, abych si kupovala měsíčně tolik knížek :D *závistivý povzdech*
Těstoviny jsou nejlepší s houbama nebo sušené rajčata + černé olivy ♥ popř. k tomu hodím trošku soj. smetany :3

Ohana řekl(a)...

Tak tady asi nezvládnu odpovědět každému, takže jen hromadně: díky za komentáře, děláte mi strašnou radost a doufám, že se brzy na blogu objeví recenze na všechny tyhle knihy (alespoň je to v plánu)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)