Postcrossing #14

30. 4. 2013

A je tu další várka pohledů ze skvělého projektu zvaného Postcrossing. Pokud o něm slyšíte prvně, doporučuji podívat se na první článek ze série Postcrossing, ve kterém je všechno vysvětlené. Teď už se ale bez dalších úvodů pustíme do pohlednic, protože tentokrát pro vás mám zase řádku pěkně ošklivých a nepovedených. Alespoň v mých očích patří spíš mezi ta ošklivá káčátka.


Tenhle poněkud zvláštní pohled dorazil z Německa a jedná seo vánoční výzdobu Berlína. Mě se ale vůbec nelíbí. Ta kompozice je celá pošahaná, když se podíváte na ty budovy vzadu, kde jedna je starý asi kostel a před ním moderní mrakodrapoidní stavba a v popředí pak ta šílená přeplácaná světla. To prostě není nic pro můj vkus.


Tenhle pohled připlul z Británie, ale je na něm obrázek z Kréty. Ten by sice nebyl tak špatný, ale nepřijde mi na něm nic moc zajímavého. Je prostě takový nijaký. To zajímavé je na druhé straně pohlednice, kde je známka s filmovým Brumbálem. Helen, která mi pohled poslala stejně jako já miluje Harryho Pottera a Doctora Who. Je hezké, když člověk potká mezi těmi všemi lidmi maličko spřízněnou duši. 


Tenhle pohled je prostě příšerný. Přišel z Německa a nic horšího jsem snad neviděla. Kočky mám sice ráda, ale kočka "připravující se na projížďku na kole" se mi rozhodně nelíbí a všechna ta růžová? To je prostě trochu moc. Zoufalá snaha o roztomilost z toho přímo odkapává.


Další ošklivec je z Itálie, takže bych z něj měla mít radost (z Itálie zatím žádný nemám), ale já prostě nemůžu. Kdo si mohl myslet, že přidat před ucházející fotku mostu v noci nějaký výstřižek sochy nějakého horníka, nebo co to je, je dobrý nápad? Podle mě rozhodně není, Bez toho oválu by to totiž mohl být docela pěkný pohled.


Tenhle přišel z Nizozemí a jsem si jistá, že se některým z vás bude líbit. Já ale nesnáším veškerý hmyz a z takhle blízkého záběru se mi dělá přímo špatně. Rozhodně to není něco, co bych si chtěla prohlížet znovu a znovu. 


Na závěr si spravíme náladu něčím opravdu hezkým. Takový milý, kreslený pohled z Ruska. Slečna mi na něm píše, že bydlí na Sibiři a ráda čte a jezdí na Snowboardu a za pár dní bude mít závěrečné zkoušky na vysoké škole. Snad se jí povedly, kdybych věděla kdy přesně, snad bych jí i držela palce. Poslala mi totiž krásnou rohovou známku, na kterou se nemůžu vynadívat.

Tak co, jak se vám líbí má nová várka pohledů? Z těhle jsem opravdu moc velkou radost neměla. Obzvlášť ten motýl mi teda radost neudělal. To ale vůbec nevadí, protože příště se zase pochlubím s těmi krásnějšími z mé sbírky.

1 komentářů:

Tvidatko řekl(a)...

Jak jsem mohla zapomenout na postcrossing, musím si obnovit účet!! :D Ten motýlí se mi líbí! A mi se líbí i ta kočka s kolem :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)