Kouzelná knihovnička #5

13. 4. 2013


Kouzelná knihovnička je projekt, který určitě všichni znáte. Má ho na svědomí Abyss z Knižního nekonečna a její původní článek najdete tady. Ve zkratce jde o to, vyfotit a popsat svou knihovničku v jeden den a pak znovu za rok nebo i v kratších časových intervalech. Já jsem se opět rozhodla pro video, protože fotky prostě nejsou pro takovéhle případy dostačující. Jak jsem vám slibovala, natočila jsem svou novou knihovničku v novém bytě. Jen vás chci upozornit, abyste se ani nepokoušeli porovnat ji s předchozím dílem, protože to se prostě srovnat nedá. V novém bytě mám jen zlomek knih, které vlastním. Zbytek musí zatím zůstat u rodičů. Ale to vůbec nevadí, hlavně že vím, že mám vždycky z čeho vybírat. Tak jdeme na to ne? Co bych se tu vykecávala..


To je ale opravdu všechno.Teď už jen pár fotografií knihovničky, kterou mám u rodičů. Tu už ale opravdu popisovat nebudu:

Pohled na hlavní část knihovničky (jak si všimnete, něco tu ubylo).


Tahle část je plná oblíbneců, které se mi zatím nepovedlo přestěhovat.


Pohled na část, kam chodí knihy umřít (jsou tu ty méně oblíbené nebo knihy, na které se nechystám v nejbližší době - to se týká hlavně boxsetu Harryho Pottera) První pohled je tak, jak to tu běžně vypadá, druhý tak, abyste viděli knihy.


A nakonec dva pohledy na mojí poličku ve staré dětské knihovničce. Tady jsou dětské knihy a vzadu potom knihy antikvariátní. 

Teď už je to ale opravdu všechno. Při focení knihovny u rodičů můj foťák třikrát umřel, takže omluvte kvalitu, ale bohužel neměl dost šťávy, abych mohla každou fotku vyfotit několikrát a vybrat tu nejlepší a nejostřejší. Doufám, že je na nich alespoň něco vidět. Rozhodla jsem se tuhle knihovničku netočit, protože jediné knihy, které tam od posledně přibyly jsou řádně zdokumentované v Co je nového, takže by kecání o nich ještě tady bylo takové nedbytečné, nemyslíte? Takhle to tu teď prostě vypadá a hotovo. A co vy? Máte místo, kde byste se pochlubili se svou knihovničkou? Ráda se podívám :)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jojojo!! Moc jsem se na tvou novou knihovničku těšila! A jsem ráda, žes nám ji tak brzo ukázala! :-) A musím jenom chválit ;-)
A taky se těším na to, až se ti to podaří kompletně přestěhovat do nového a ty nám ji budeš moct ukázat v celé své kráse :-)
Jen tak mimochodem, klobouk dolů, nad počtem tvých knih se normálně rozplývám! Nádhera! Jednou se snad budu moct pyšnit taky takovou dokonalou sbírkou :-)

Janina řekl(a)...

Wau, ty máš doma tuším kníhkupectvo :D Toľké knihy, závidím :)

Ohana řekl(a)...

Což mít tolik knížek je krásné, ale v případě stěhování maličko nepraktické. V dalším kole si hodlám dovézt celou sbírku Jane Austen, bez ní už prostě nevydržím.

Julia Rose řekl(a)...

Úžasná knihovnička. Oprava- knihovna. Je vážně velká! :D Měla bych se stydět za mé dvě poličky. :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)