Postcrossing #13

4. 4. 2013

Páni, tohle už tu hodně dlouho nebylo. A přitom vůbec nechápu proč, protože se mi nové pohlednice, které bych vám mohla ukázat doma pomalu ale jistě kupí. No, chtělo by to tu hromádku zase trochu zmenšit, takže vám ukážu dalších šest pohlednic, které poslední dobou dorazily z celého světa. A protože se jedná o 13. díl téhle rubriky, vybrala jsem pár opravdu pěkných.


První pohlednice dorazila z Taiwanu, a slečna Jessica, která mi ji poslala na zadní stranu napsala část textu téhle písničky:  

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
I don't know where to go, can't do it alone
I've tried and I don't know why

Tušili jste, že existuje australská zpěvačka, která si říká jen "Lenka"? Já ne, ale přijde mi to kůl.


Další pohled dorazil z Berlína a pokud se nepletu, je na něm část Berlínské zdi. Tady odesílatel nic zajímavého nenapsal, ale pohled je to pěkný. Něco jako: "navštivte Berlín, od roku 89 už není zdaleka tak děsivý".


Další pohled opět z Německa a schválně jestli uhodnete z jakého města. Poslala ho 54 letá zdravotní sestra, která ráda čte thrillery. Hádám, že čtení musí být hodně příhodná činnost, pokud ve vašem městě pořád jen prší. 


Tahle zvláštní pohlednice dorazila z Nizozemí z malého přímořského města, jehož název se dá přeložit jako roh (pobřeží tam prý vytváří takový malý růžek). Na pohledu je prý tradiční západoafrická maska. Docela hezká, jen si nejsem jistá, jestli se mi spíš líbí nebo mě spíš děsí. Co myslíte?


Předposlední pohled je naprosto nádherný, nemyslíte? Dorazil ke mě až z Ameriky, konkrétně z Chicaga, i když sám pochází z Portugalska. Jeho odesilatelka prý viděla podobné místo přímo v zapadlé uličce někde v Lisabonu. Není to úžasné? Takováhle starosvětská místa ještě pořád někde existují. Nebo jsem sama, komu taková myšlenka vyvolá nostalgický úsměv na rtech? I kdyby ano, pohled je to stejně pořád krásný.



A nakonec jeden pohled až z Číny, který mi udělal neskutečnou radost. Poznáte, na co ze světa Harryho Pottera se právě díváme? Když tenhle pohled přišel, měla jsem úsměv od ucha k uchu ještě asi týden. Není to totiž žádná trapná fotka filmového Harryho, ale ilustrace jako vystřižená přímo ze samotných knih. Závidíte hodně?

Tak, to je pro tentokrát všechno. Nic totiž nemůže trumfnout tématický pohled Harryho Pottera. Příště se zase můžete těšit na ne až tak povedné ukázky ze světa pohledů a pohlednic. Snad mi nebude ten článek trvat tak dlouho, jako tenhle. Poslední jsem totiž zveřejnila na konci ledna. Věřili byste tomu?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)