Knižní řetězovka #2

25. 8. 2011

A máme tu další část řetězovky. Otázky 12 - 22:

12. Čteš někdy tu samou knihu vícekrát?

Rozhodně se najde pár oblíbených, které mě nenudí ani při dvacátém čtení

13. Dokážeš číst v autobuse?

Bez problémů. V autě ale ne.

14. Oblíbené místo na čtení?

Moje postýlka.

15. Zásady při půjčování knih?

Pokud si je půjčuju já, chovám se k nim strašlivě opatrně. Pokud půjčuju já, tak jen rodinným příslušníkům a pár vybraným důvěryhodným jedincům

16. Děláš knihám oslí uši?

Nikdy!

17. Píšeš si na okraje stran poznámky?

Ani náhodou

18. A do učebnic?

Z učebnic si potřebnou kapitolu zkopíruju a potom zvýrazňuju a píšu poznámky bez zábran

19. V kterém jazyce čteš nejraději? V kolika dohromady to zvládneš?

Česky. Zvládám i angličtinu

20. Co musí kniha mít, aby sis ji zamilovala?

Dobrý příběh a reálně vyhlížející hrdiny

21. Co musí kniha mít, aby si ji doporučila dále?

Něco neopakovatelného a takovou tu věc, kdy se od ní nemohu odtrhnout.

22. Oblíbený žánr?

Žádný vyhraněný nemám, ale často čtu fantasy

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)