Postcrossing #7

11. 10. 2012

Další postcrossing je tu a s ním nová várka pohlednic z mé soukromé sbírky. Množství těch, které jsem vám ještě neukázala, se ale rapidně snižuje, takže je poněkud obtížné vybrat jakékoliv jednotící téma. Můžete tedy očekávat naprosto náhodnou směs povětšinou barevných pohlednic.
A protože se vůbec nikdo nevyjádřil k tomu, zda chcete nebo nechcete vidět i známky nebo vůbec některé zajímavé ruby pohledů, pokračuju pořád stejným stylem bez jakéhokoliv přiklášlování. Tak jdeme na to:


Tohle je pravděpodobně ta nejošklivější pohlednice, kterou jsem kdy dostala. Opravdu hodně mi připomíná mé dětství v 90. letech, kdy jsme vždy v létě jezdili na přehradu a surfování s plachtou bylo zrovna strašně módní a nóbl :D. Jinak dorazila z Portugalska, takže má alespoň tohle plus - z Portugalska je totiž moje první.



Další pohled přišel z Běloruska a jedná se o rekonstrukci starověkého města Zamechak, podle archeologických nálezů. Je takový zajímavý, viďte? Líbí se mi ten styl kresby. 


Tenhle zajímavě barevný pohled je z Chorvatska. Jedná se o město Rovinj, od kterého odesílatelka bydlí jen několik kilometrů. Jedná se prý o typické přímořské městečko. Mě vždy při pohledu na něj napadne, jak těžké by to bylo puzzle. Netuším proč.


Z tohohle pohledu jsem nejdřív vůbec nebyla nadšená. Není na něm nic zajímavého. Dokud si nevšimnete místa, odkud pochází - Abu Dhabi. Skutečně přišel z Arabských emirátů. To mi udělalo strašnou radost. Emiráty totiž budou ve světě postcrossingu docela vzácnost - pohled měl ID jen něco málo přes 5000. Poslal ho Americký pár, který se tam teprve nedávno přestěhoval a zatím se jim prý líbí, i když je tam strašlivé horko a vlhko. No, nic není dokonalé.



Dále tu máme jeden černobílý pohled z Japonska. Dokonce z města Toyota (ano, jako to auto). Je na něm scéna z filmu The Iron Mask z roku 1929 s Douglasem Fairbanksem. Překvapivě ho vyrobyla společnost Takarajimasha, Inc. Proč zrovna tenhle film? Kdo ví? Možná je v Japonsku opravdu oblíbený.



A nakonec jedna krásná pohlednice z Nizozemí, která mě opravdu pobavila. Je to holandská černobílá kráva (slečna neměla doopravdy černobílou pohlednici). Také mi psala, že ráda čte, protože je to pro ní úžasná relaxace. Myslím, že s takovým tvrzením tady všichni můžeme jen souhlasit.

Tak to je pro tentokrát všechno. Ještě mám v zásobě posledních 6 pohlednic a potom si tahle rubrika bude muset dát na delší dobu pauzu. Nezoufejte ale, zrovna se chystám odeslat dalších 10 pohlednic, takže by měly přijít nové do zásoby.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)