Ugly americans

18. 1. 2012

(2010)

Popis z CSFD: Děj je zasazen do alternativní verze světa, kde kromě lidí žije i spousta dalších tvorů i netvorů všeho druhu. Sociální pracovník Mark Lilly, hlavní postava seriálu, žije v New Yorku a pracuje v Oddělení integrace, kde se stará o všechny, kdo chtějí získat americké občanství. Jeho kanceláří denně prochází zástupy upírů, mořských panen, jednorožců, robotů a dalších kreatur, které tvůrci sesbírali z žánrů hororu, fantasy i sci-fi nebo si je prostě vymysleli. Se směsí černého, sarkastického, cynického a taky trochu vulgárního humoru pak můžeme sledovat, jak se vede průměrnému obyvateli Manhattanu, jehož spolubydlícím je zombie, spolupracovníkem čaroděj a přítelkyní démonka.

Neurazí ani nenadchne. No, urazit by mohl. Tenhle seriál je něco jako variace na Futuramu, až na to, že nejsme v budoucnosti, ale v alternativní realitě. A na to, že tenhle je o hodně vulgárnější a černější. Někomu se bude nejspíš líbit, někdo ho bude nenávidět, někdo jako já se podívá, řekne hm, pokrčí rameny a jde dál. Viděla jsem první sérii a ačkoliv to nebylo strašené ani vyloženě nudné, taky to nebylo nijak výrazně vtipné. Takže podívala jsem se, ale další díly už shánět nebudu. Postavy mi nepřirostly k srdci, nechtělo se mi ani brečet ani smát, tak co s tím? Já říkám *** a pryč od toho, dokud je ještě čas.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)