Day 22: Kniha, kterou se chystáš číst

6. 3. 2012

Těch by bylo. Ale v nejbližší době to bude:

Lauren Kate - Vytržení

Anotace: Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném.
A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

Poslední díl andílků. Logicky, když už jsem dostala všechny tři díly k svátku, byla bych hloupá, kdybych přečetla jen první dva, že. A poněvadž druhým dílem už se prokousávám teď, Vytržení je hned další na řadě. Potom už se ale vážně budu muset pustit do znovu čtení Eragona, Eldesta a Brisingra. Inharitance mám předobjednaný, takže ve vteřině, kdy se dostane na Plzeňskou pobočku buxe, si pro něj letím. A v tu chvíli už ale musím mít osvěžený celý příběh. Poněvadž přecijen hodně vody uplynulo od posledního čtení všech tří a aby si člověk pořádně vychutnal poslední díl, je třeba si připomenout všechny události a zvraty dílů předchozích, že? Tak hurá do toho, půl je hotovo. :) (aneb obvykle mi o rychlost při čtení nejde, ale když já vážně nechci mít Inharitance doma a jen se na něj ještě pár týdnů dívat...)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)