Men in trees

12. 3. 2012

(2006)

Popis z CSFD: Seriál vypráví o populární a půvabné poradkyni přes milostné vztahy (Anne Heche). Právě dopsala svou další knihu a chystá svatbu se svým přítelem. Ale ještě před tím musí odjet na Aljašku na jednu ze svých přednášek. V letadle ale zjistí, že si omylem vzala notebook svého přítele a v něm najde fotky s jinou dívkou. V tu chvíli se jí vše rozpadá před očima. Dorazí na zmíněnou Aljašku do jednoho zapadlého městečka. Plánovala, že tu bude jen pár dní, ale nakonec tu zůstává. Chce si tu odpočinout. Nemá tu sice manikůru ani spinnig, ale za to je tu krásná příroda a spousta jiné zábavy.

Byl to boj. Takhle bezradnou hrdinku jsem už dlouho neviděla. Men in trees je poměrně dobrý seriál. Pokud tedy patříte do skupiny jeho cílového diváctva. Hádám, že já tam nepatřím. Skoukla jsem tedy sice obě dvě série, ale nijak odvařená z toho tedy nejsem. Marin je mi krajně nesympatická. Pořád potřebuje od někoho pomoct a není ani v nejmenším schopná se o sebe postarat. Chápu, je v jiném prostředí a uznávám, že není nic špatného na tom, občas potřebovat poradit. Jenomže ona potřebuje poradit, případně zachránit, minimálně jednou v každém dílu. A to je mi silně proti srsti.
Patrick a Annie jsou tak neskutečně optimističtí, až mi vážně lezou na nervy, Jacka bych rovnou nakopla a vůbec je celé to městečko takové podivné. Lidé jsou tam sice milí, ale když máte mezi důležitými vedlejšími postavami prostitutku, barmana a hospodského povaleče, asi je něco špatně, ne? Prostě já nevím. Potom ještě přijde squater Cash, Jack se ztratí na moři a do Patricka uhodí blesk. To už je potom splácanina až to bolí.
Takže původní myšlenka sice dobrá, ale potom šel celý scénář podle mě úplně jinou a trochu moc klikatou cestou. *** a pryč od toho.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)