Day 28: Kniha, kterou jsi naposledy četl/a

12. 3. 2012

Konečně jedna jasná otázka, nad kterou nemusím ani přemýšlet. Naposledy jsem četla a přečetla:

Christopher Paolini - Eldest

Anotace: Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo ...
Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět!
Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitých dovednostech Dračího jezdce. Ztrácí jistotu, neví komu může věřit a osud království, v němž temná ruka krále rdousí veškerý vzdor, leží i nadále právě v jeho rukou...

Co k tomu říct? Vše, co jsem říct chtěla jsem řekla v recenzi. Takže snad jen, že nemůžu uvěřit, že jsem Eragona a Eldesta přečetla dohromady za nějaké 4 dny. To je u mě naprosto nevídané a všímám si, že takové intenzivní čtení má svá pro a proti. Pro je jasné, přečtete knihy rychleji, když potřebujete. Proti - jste naprosto odřízlí od reality. Příběh mě natolik pohltil, že jsem potom měla problém si třeba k obědu zapnout díl seriálu, protože jsem nechtěla, aby nový příběh narušil ten, který zrovna prožívám. A hlavně potom člověk nemá čas na lidi kolem sebe a na užitečnější věci. To je vždycky přesvědčování, než se vůbec přiměju odložit  knížku a jít třeba i jen umýt nádobí. To se ale naštěstí nestává při běžném čtení. Jen při tomhle zintenzivnělém. :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)