Pan Am

16. 5. 2012

(2011)

Popis z CSFD: Světoznámá společnost Pan American World Airways, zkráceně Pan Am. 60. léta, kdy do oblasti letecké dopravy vstupují velkokapacitní proudová letadla, s jejichž nástupem se tento druh dopravy stává dostupným široké veřejnosti. Pan Am startuje s novými letadly na linkách do Evropy, nabírá stevardky, které nejenže musí být krásné, ale také velmi vzdělané, neb právě ony dělají spolu s nejlepšími piloty, špičkovým servisem a luxusem tvář Pan Amu. Jedním z hlavních postav je i mladý, ambiciózní pilot Dean, který udržuje vztah se stevardkou Bridget, jejíž minulost je poněkud nejasná. Letuška Kate pro změnu spolupracuje s MI6 a americkou vládou, tudíž o intriky, milostné pletky a špionáže rozhodně nebude nouze.

Tenhle seriál mě podle popisu docela zaujal, a protože seriálů není nikdy dost, musela jsem se na něj hned podívat. No, myslím, že jsem to mohla chvíli odložit a nic by mi neuteklo. Vypadá moc pěkně a má svižný start, to je vždy dobrá zpráva, potom je ale tak nějak. Já nevím, není o ničem, ale mě zápletka prostě nesedla. 
Ta doba, ti herci, všechno skvělé, jen příběh pro mě prostě mimo. Kdyby to byla obyčejná vztahovka, byla bych nadšená, oni do toho ale zamotali ještě tajné agenty a politiku a podobné věci a to se mi tam prostě nehodilo. Samozřejmě je možné, že v 60. letech byly letušky zároveň tajné agentky, ale pro mě je to prostě tak zvláštní kombinace, že se přes to nedokážu dostat a užít si seriál. Naštěstí má jenom 14 dílů a podle nejnovějších zpráv jich ani víc mít nebude. Asi nejsem jediná, komu letušky a agenti nejdou dohromady. Původně dokonce měla série končit až u nějakého 20. dílu, ale usekly zbytek, protože seriál neměl dobrou odezvu a upřímně, musel stát hodně peněz...
Pro mě tedy nic moc, ale ani neurazil - ***. Komu se ale líbí 60. léta (a komu ne? :)) a dokáže si v hlavě zkombinovat agenty s letuškami, směle do toho, kromě téhle příběhové linie by pro mě totiž byl vážně dokonalý.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)