Vzácný přírůstek

5. 5. 2012

V posledním dílu Tour de Library jsem vám slíbila detailní představení jednoho velice vzácného přírůstku do mé osobní knihovničky. Mám z něho neskutečnou radost, protože se vážně nedá nikde sehnat, a já jeden výtisk získala pro sebe. O co se jedná? Teď by to chtělo nějakou fanfáru kruci. Tak tedy tatadadáááááááá :D

Surprise, surprise, je to má bakalářská práce! Krásně svázaná přímo od knihaře. A je to skutečně vzácný kousek, protože jí existují pouze 4 výtisky na celém světě a jen dva jsou takhle krásně svázané. Mám z ní vážně radost, protože technicky vzato je to "kniha", kterou jsem já vlastnoručně napsala, a která následně vyšla tiskem. Teď už jen zbývá zjistit, jak si mé děťátko povede ve světě (tedy hlavně u obhajoby). A jak vypadá? Barvu jsme neměli nařízenou, takže jsem si vybrala svou nejoblíbenější kombinaci - černá se stříbrnou. A tady tu mou krasavici máte:

No není nádherná? Teda je fakt, že jenom jí vidím, už se mi dělá špatně, protože jí prostě nechci už ani vidět, natož s ní mít cokoliv společného, ale stejně má čestné místo v mé knihovně. 

PS. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale buď jsem neschopná já, nebo foťák, nebo možná sluníčko, ale kombinace těchto tří faktorů prostě nefunguje tak jak by měla.

1 komentářů:

annejude řekl(a)...

Nádherná, taky jsem fanda kombinace černá-stříbrná:D
Doufám, že ti přinese štěstí:)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)