Šibeniční datum

29. 5. 2012

Dnes byl vyvěšen harmonogram státnic pro můj ročník a já se dozvěděla to magické datum. A protože nic neumím, chci vás požádat, mí milí čtenáři, abyste si na mě v ten den vzpomněli, poslali mi nějakou tu pozitivní myšlenku, protože věřte mi, budu to potřebovat. A kdy se tedy má poprava bude konat? 

7.6.2012
14:00

Do té doby už snad učení vydržím, i když už teď mám pocit, že můj mozek z čistého pudu sebezáchovy vynechává. Může člověku puknout hlava? Dost možná to v nejbližších dnech zjistím.
Jinak pokud někdo věříte na sílu pozitivního přání, tak bych brala otázku 7 z filosofie, otázku 5 z dějin a z knihovnictví je mi to víceméně jedno. Kdo by čekal, že předmět, kterého jsem měla za ty roky nejméně a který je u nás brán jako velice okrajový, bude nakonec to nejlepší na učení, zatímco filosofie, kterou bereme v té či oné formě každý semestr hned v několika předmětech mi prostě do té hlavy pořád neleze. Takový už je holt život. Každopádně držte palce a já se jdu zase učit. Už jen 9 dní :)

1 komentářů:

Bloud. Well Bloud. řekl(a)...

Držím oba svoje hrby!:)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)