Axis of awesome

14. 4. 2012

Předpokládám, že tuhle komediální hudební skupinu už dneska každý zná. Brouzdala jsem ale po svých Firefoxových záložkách a potkala tu taky jejich 4 chord song. Okamžitě jsem ho pustila a samozřejmě ne jen jednou. Je totiž návykový. A protože dneska bylo na blogu ticho, chci se o něj podělit se svými milými čtenáři.



Prostě geniální. A ještě jednou upozorňuju, že návyková. Sledovat jen na vlastní nebezpečí. Potom se mi od nich líbí ještě jedna písnička, která má navíc už i velice povedený videoklip. Která to je? Přeci How to write a love song :) Vystihli to chlapci dokonale. 


(Nakonec bohužel bez klipu, protože ten vyhledávač videí z YouTube prostě není schopný najít to jedno video, které zrovna potřebuju, ačkoli pokud ho vyhledám naprosto stejně přímo na stránkách YouTube, vyběhne mi hned mezi prvními. No, co se dá dělat, klip máte kdyžtak pod tímhle odkazem) Jinak pokud nejste tak silní angličtináři a chcete se zasmát, jsou obě písničky k nalezení na VideaČesky.cz

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)